2takt Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Heisann! Tenkte å legge ut noen bilder av bilen Er tatt med mobilkamera, så noen ble litt mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Pen bil! trenger M3 speil og hvite blink bak så blir det veldig riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Pen bil ja... Likte senken! Hvor mye er den senket? Btw så trenger den oransje blinkere foran, ikke hvite bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellduck Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Nice bil! Fine felgar!! Kas felgar e det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 grei bil dette da! senken er helelr ikke påklagelig hehe... men noen andre felger og litt mer m-tech utstyr hadde gjort susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 så ikke så gale ut denne hvor du holder til i bergen? syns jeg har sett denne et par ganger på vei fra sotra retning mot byn ellers er det ikke annet en og si stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 så ikke så gale ut denne hvor du holder til i bergen? syns jeg har sett denne et par ganger på vei fra sotra retning mot byn ellers er det ikke annet en og si stå på videre Holder til i Åsane, kjører aldri på sotra men jobber i byn, så hvor du har sett bilen skjønner jeg ikke helt hehe Bilen skal på EU-kontroll neste måned, og har litt å fikse før jeg kan bruke penger på utseende igjen hehe! Har jo da fått subframe-disaster bak som blir fikset neste uke, med m3 forsterkningene. Ellers så er det planer om hel-lakkering og turbobygg, går litt for dårlig Kunne og tenkt meg nye baklykter, M-lister, sote rutene og skinn interiør, men det koster så ting får komme etterhvert! Bilen er senket mellom 60 og 70mm framme og 40 bak, felgene fikk jeg med bilen så aner ikke hvor de er kjøpt/merke men har lyst på noen nye kantfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 hvordan merker du at du har fått det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Same question ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 hvordan merker du at du har fått det? Begynner med en slags "klakkelyd" bak, som kommer når du gir gass og slipper den igjen, kommer og lyd når du tar clutchen inn eller løser bilen. Kommer helt ann på hvor det revner der bak, jeg har tatt 2 fester på min. Har jo sett bilder der hele diffen datt ned Kommer egentlig lyd ved store bevegelser bak, som å løse bilen og du merker det godt på kjøre egenskapene, blir helt vinglete bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 okey... muligens jeg også har det... hele min bakstilling er løs... men vet at en del foringer på diffen er gåen lugger bilen når du rygger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Meget riktig Bmw, men mangler et par m-tech ting her : - Sideskjørt - bakfanger - M3 speil - hvite og røde baklykter Trenger egentlig ikke og gjøre mer med den bilen, veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå