kristian530 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 hei, ser du har bygd om til manuell, du har vel ikke tilfeldigvis automatkassa enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Joda det stemmer det, den ligger i garasjen på en pall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Kult at du har bygd om til manuell Liker bilen, hvordan fungerer det med manuell da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Bilen fungerer fint den Blir ikke gjort mye om dagen dessverre. Men har mye deler jeg skal bytte framover, skal bestille coilovers om ikke så altfor lenge så da skal alt understell byttes. Gleder meg til å få kjørt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Bra Du må bare oppdatere her på forumet så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Skjer det noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Bugge - Skrevet September 20, 2015 Share Skrevet September 20, 2015 Har du fortsatt bilen? skulle likt å se noen bilder fra prosjektet ferdig. hvis dette ikke finnes ett annet sted? har tenkt meg et lignende prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå