tek Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Hjørner blir ikke sånn super bra, men øvelse gjør mester Blir vanskelig på noen av delene, men jeg regner med at jeg skal få det til å bli bra. Ser bra ut hvis du har litt ekstra å gå rundt kantene slik at du klarer å strekke det rundt så pleier hjørner å gå Har også funnet ut at har du slike fliker som vises på det nederste bildet så er Superlim tingen! en liten dråpe bak og press de nedtil på baksiden
Wolfeh Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Ser bra ut hvis du har litt ekstra å gå rundt kantene slik at du klarer å strekke det rundt så pleier hjørner å gå Har også funnet ut at har du slike fliker som vises på det nederste bildet så er Superlim tingen! en liten dråpe bak og press de nedtil på baksiden Tja, er mye arbeid for å si det sånn. Men det blir jo bedre Supert produkt btw, tok en prøve å lakka med klarlakk oppå. Utseendet kan diskuteres, men er jo noe man kan prøve igjen i senere tid. Tror det kan bli fett hvis man gjør det riktig Har også fått jobbet litt mer med interiøret, men er utrolig mye som skjer om dagen. Delene til midtkonsolen: Lukene: Jøss de funker! Her er dekselet som sitter over kasett spilleren. Dette var en utfordring, men resultatet ble bra Skal starte opp igjen med byggingen etter påsken, skal gå til anskaffelse av noe diverse verktøy så er det bare å stå på. Merker det klør i fingrene
Imsdal Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Likte det med listene, som ovenfor hvor kjøpte du karbonduken? Tror dette blir bra når du får det på plass!
Wolfeh Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 hva og hvor kjøpte du karbon duken ? tøft Likte det med listene, som ovenfor hvor kjøpte du karbonduken? Tror dette blir bra når du får det på plass! Kjøpte duken på www.carbontrekk.com Veldig bra service på siden, hyggelig å prate med han som har ansvaret for siden. "Tek" her på forumet. Tar ikke lange tiden før du får det i posten heller Derifra er det bare å lime og trekke.
BMW_BOY Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Hvor mye går det ca med til å dekke alle listene pluss mindten i E39? klarer man seg med 140x180? Dette så mye bedre ut en den skogen som er i bil org
Wolfeh Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 har du ikke herda det på noen måte? Nei har ikke herdet det på noen måte. Tror ikke det trengs heller. Det sitter jævelig bra når limet har fått tørket skikkelig Hvor mye går det ca med til å dekke alle listene pluss mindten i E39?klarer man seg med 140x180? Dette så mye bedre ut en den skogen som er i bil org Jeg regner med det holder med 1 yard, men du kan jo høre med "Tek" her på forumet. Han er veldig behjelpelig med service osv. Håper at det blir bra i bilen, driver å monterer sammen litt av interiøret ellers i bilen. Så regner med at de første karbon delene kommer seg inn i bilen snart Har fått fiksa gjennomføringen til clutchrøret i dag, samt gjort om litt innvendig rundt pedalene. Mye arbeid for lite =/ Her er også et par bilder av skruene som er knekt bak på motoren, tok en liten titt og spraya på endel wd40. Men som dere ser i de andre hullene bør jeg nok rengjøre før jeg setter på lokket igjen.
Lars89 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 Tøft med karbon-look! Hvordan er det å jobbe med på runde flater osv? Krøller det seg?
Just-turbodiesel Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 du er gæren! Ødelegge tre-interiør til fordel for noe jalla drit?!
wicky124 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 hahahaha....tre interiør er pent det....men la nå mannen lage karbon da..synes faktisk det ble pent...selv om jeg er tilhenger av skog i bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå