doffa Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Jeg har hatt en Porsche 911 996 turbo 4x4 2002. kan tryggt si at dette er noe av det råeste jeg har kjørt. bilen er trimmet fra TECH ART. Denne bilen er tidligere Robbi Williams sin bil fra beverly hills kjøpt ny av han der borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 mydelig bil da men skjønte ikke helt poenget med tråden? har du eid denne eller eier du den? eller bare testet den`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Lekkert! Kan skrive under på at en slik bil flytter seg "greit" hehe Har tidligere hatt en hel dag med 2001 911 996 turbo med 500hk! Den samme eieren har dog E60 M5 og Volvo S60-R, men disse blir dessverre frakjørt av bilen med stor P! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 og dette lager du en tråd om på bimmers fordi? Grisetøff bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 og dette lager du en tråd om på bimmers fordi?Grisetøff bil ihvertfall Han lager denne tråden for å dele bilder, historien og skryte litt. Er det ikke derfor alle legger inn tråder her?. Gjør det noe? Ikke vær så sære da, hvis ikke dere liker det så ikke les eller kommenter det. Porsche er et par hakk heftigere enn den heftigste BMWen spørr du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Han lager denne tråden for å dele bilder, historien og skryte litt. Er det ikke derfor alle legger inn tråder her?. Gjør det noe? Ikke vær så sære da, hvis ikke dere liker det så ikke les eller kommenter det. Porsche er et par hakk heftigere enn den heftigste BMWen spørr du meg. Porsche er betraktelig mye råere enn bmw ja og jeg er større porsche fan enn bmw. Men når jeg vil se på porscher og lese om de så logger jeg meg på ett porsche forum ikke på ett bmw forum... Til trådstarter: Pass på å sammenlign denne med f.eks m3, slik at den har noe med bmw og gjøre, om moderator tar en titt innom tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Tror moderator har høyde for litt andre merker innpå her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det blir ikke mye bedre enn dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Den så utrolig feit ut!! Porsche er rett og slett utrolig heftig kjøretøy. Det som er drømmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Har du eid bilen eller har du lånt den? Litt vanskelig å forstå. Uansett grisefet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Grom bil! En lokal en eller? Har aldri sett den før her i området.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Så en som ligne veldig her på Åndalsnes, vært innom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Grom bil! En lokal en eller? Har aldri sett den før her i området.. det er en lokal bil ja, hatt den i 3 uker på låning, måtte bare prøve litt før jeg bestemmer meg på å handle meg en slik. har jo hatt M5 e39 å den kan ikke måles med denne i hester og slikt. som flere lurer på HVORFOR jeg postet en slik bil hær. HALLO er jo bare grommt, er det så mye mer og si? det er forøverig 650hk i denne å ikke 500hk som er orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker ikke porche jeg... Har en kompis som er helt vill etter de, som har hatt div porcher.. Men aldri helt skjønt greien med de.. Morro og kjøre er de Men å se på? Nehh....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker ikke porche jeg... Har en kompis som er helt vill etter de, som har hatt div porcher.. Men aldri helt skjønt greien med de.. Morro og kjøre er de Men å se på? Nehh....! god bedring!! Nei da fra spøk til alvor så kan ikke alle like samme biler, men porsche er bare helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå