S.Hafsmo Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 bare ta 4-hjulskontroll med sommerhjula. jeg har aldri opplevd skjeivslittasje med smale høyprofil vinterdekk. på vinteren er det generelt sett dårligere grep på veiene, ergo, mindre slitasje.
Lars89 Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Og vinterdekk skal egentlig skiftes ut så ofte at du ikke rekker å skeivslite de til under minstemål
jensemann23 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 okei. De sa jeg hadde garanti på jobben, så jeg kan jo prøve meg på en gratis etterkontroll:p
Bjørner Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 Få sjekka foring nr 2 på dette bilde http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/16525.gif Sjekk for sideveis slakke, har samme slitasje som du beskriver og mistenker denne foringa, nok en gang. Forrige gang var denne helt ødelagt på begge sider 1cm slakk.... inn på kordene etter 1500km..
jensemann23 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 oki. min gikk gjennom EU for ikke så lenge siden da, sjekker de ikke de der da?
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 på EU sjekker de bare ting som kan ses uten å måtte røre bilen..
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 på EU sjekker de bare ting som kan ses uten å måtte røre bilen.. Ikke helt riktig. Sjekker kuler, foringer osv med spett e.l for slakk, men skal ikke demontere noe. EU-kontroll er ikke akkurat noen NAF test...
S.Hafsmo Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 det er mulig at de skal gjøre det, men tror det er de ferreste som gjør det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå