ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har org. høyttalere har litt lyst til og kjøpe meg en kasse med 1 12" eller no etterhvert, men gidder ikke og stresse noe med det enda.. Hadde 2 x 12" Pioneer bassere på 3000w pr. høyttaler, og de fikk jeg ikke plass til :S uansett om jeg tok den fra baksetene og inn, eller bakfra.. så må bli 1 basser i kasse
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 litt kjedelig med originalt resten da får jo ikke akkurat noe pen lyd..
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Nei nei,sant det, men tenker ikke anlegg med det første.
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 legger ut en video av eksos..Dette var da i vinter.. Dårlig lydkvalitet, brukte gammal sony ericsson.. (SKRU OPP LYDEN) hehe..
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 For og få det perfekt, og originalt både utvendig og invendig hehe tenkte meg egentlig det, men det med orginal sterio, jeg har det i bilen min og den spiller da mer en bra nok til min bruk. men får du på en subb i tilegg er det mer en bra nok. vis ikke kan man jo altid bytte ut det innvendige og beholde de orginale dekselene
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ja, har faktisk tenkt litt på det, kjøpe noen nye diskanter til og ha bak i hattehylla, en kompis av meg hadde en basser midt i hattehylla en 12" jbl høyttaler, og det banka greit Men så langt så beholder jeg det originalt. For se om jeg kanskje kjøper meg en subb til og ha bak i etterhvert.
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 det høres bra ut du får ta turen til hamar vikingskipet den 20 juni da ser du ikke bor så langt unna. verdt og ta turen din får tipper det er en del folk som skal dit. blir grilling osv også
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Jepp det skal jeg gjøre Hørtes artig ut det bare jeg for igjen bilen fra lakkering, og montere alt innen det, så skal nok det gå bra For håpe jeg vekker litt oppsikt da, den er jo rød og snart nylakkert..
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 hehe det gjør den sikkert. er vel ett par E36er som kommer tipper jeg. blir min og halvor89 sin i vertfall, og det er bare fra Gjøvik som jeg vet om foreløbig
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ok, hørtes ut som et kult treff Er så ivrig på og få kjørt bmwen nå! hehe..
carlhaakon Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 hehe jada, det er BMWCCN hedemark og oppland som har det. men så lenge man kjører BMW er det bare og komme
ZhilleN Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Her er noen bilder av framskjerma, har også dørene, alt er i aluminium Bilder : Bilder fra når den ble hentet, og skal til lakkering
ZhilleN Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Ja da fant jeg ut at jeg IKKE skal ha org. cd-spiller, fordi den ikke passer av en merkelig grunn.. står : BMW 318TDS på spilleren bak, dette burde selger ha visst, og sagt ifra om.. men men, kjøpt er kjøpt.. Så da tenkte jeg skulle invistere en 12" Pioneer i kasse, og en forsterker, og en Pioneer cd-spiller. Noen som har dette liggende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå