Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har org. høyttalere :) har litt lyst til og kjøpe meg en kasse med 1 12" eller no etterhvert, men gidder ikke og stresse noe med det enda.. Hadde 2 x 12" Pioneer bassere på 3000w pr. høyttaler, og de fikk jeg ikke plass til :S uansett om jeg tok den fra baksetene og inn, eller bakfra.. så må bli 1 basser i kasse ;)

Skrevet

legger ut en video av eksos..Dette var da i vinter.. Dårlig lydkvalitet, brukte gammal sony ericsson.. (SKRU OPP LYDEN) hehe.. ;)

Skrevet
For og få det perfekt, og originalt både utvendig og invendig

hehe tenkte meg egentlig det, men det med orginal sterio, jeg har det i bilen min og den spiller da mer en bra nok til min bruk. men får du på en subb i tilegg er det mer en bra nok. vis ikke kan man jo altid bytte ut det innvendige og beholde de orginale dekselene :wink:

Skrevet

Ja, har faktisk tenkt litt på det, kjøpe noen nye diskanter til og ha bak i hattehylla, en kompis av meg hadde en basser midt i hattehylla en 12" jbl høyttaler, og det banka greit :) Men så langt så beholder jeg det originalt. For se om jeg kanskje kjøper meg en subb til og ha bak i etterhvert. ;)

Skrevet

det høres bra ut :wink: du får ta turen til hamar vikingskipet den 20 juni da :wink: ser du ikke bor så langt unna. verdt og ta turen din får tipper det er en del folk som skal dit. blir grilling osv også :wink:

Skrevet

Jepp det skal jeg gjøre ;) Hørtes artig ut det :) bare jeg for igjen bilen fra lakkering, og montere alt innen det, så skal nok det gå bra ;) For håpe jeg vekker litt oppsikt da, den er jo rød og snart nylakkert.. :)

Skrevet

hehe det gjør den sikkert. er vel ett par E36er som kommer tipper jeg. blir min og halvor89 sin i vertfall, og det er bare fra Gjøvik som jeg vet om foreløbig :wink:

Skrevet

Her er noen bilder av framskjerma, har også dørene, alt er i aluminium :)

Bilder :

2u713s0.jpg

15i6ex2.jpg

Bilder fra når den ble hentet, og skal til lakkering :)

15chnab.jpg

epeolj.jpg

Skrevet

Ja da fant jeg ut at jeg IKKE skal ha org. cd-spiller, fordi den ikke passer av en merkelig grunn.. står : BMW 318TDS på spilleren bak, dette burde selger ha visst, og sagt ifra om.. men men, kjøpt er kjøpt.. :) Så da tenkte jeg skulle invistere en 12" Pioneer i kasse, og en forsterker, og en Pioneer cd-spiller. Noen som har dette liggende? :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...