ZhilleN Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Bmw 320ic 1994 modell importert fra tyskland i 2001 Bmw'en kjøpte jeg i desember, og skal begynne litt smått med bilen, til jeg for et klarsignal av lakkerer. (Lakkert) Deler som er kjøpt inn : - M3 rødt skinn, og grått alcantara interiør vader - M3 lister - M3 speil - M3 instigningslister - Originale 17" M3 double spoke - org. M3 blinklys - Org. M3 dører ( alu ) - Org. M3 framskjermer ( alu ) - lipspoiler til bagasjelokk - Justerbart senkesett Fk-motorsport - Simons effektanlegg - K&N Filter - M3 sideskjørt - Komplett bremsesett Kommer ikke på mer i farten akkurat nå, men er sikkert mer. Deler som trengs : - M3 matter - Bmw emblemer på panser og bagasje - Pioneer Cd-spiller Som sagt trenger bilen og pusses helt ned, dette skal gjøres på verksted, rustsveising, sparkling og diverse. Når dette er gjort grundig, skal bilen lakkeres opp i samme farge ( Brilliant Red ). (Ferdig) Info om bilen : Motor : 320i Vanos M52 Farge : Brilliant red Km. stand : 147.000 Girkasse : Shortshift understell : Orginalt, utenom senkesett stab.stag powerflex foringer Hjul : 17" Double spoke Dekk : Kumho Fangere : M3 rundt om hele bilen Bilder : Tatt litt etterhvert, fortid, og nåtid ( de siste bildene ) Kom gjerne med ris og ros! Fått på sota blinkers fra m3 Trenger nytt vis noen har Prøvemonterte felger i dag Sitter 245 på nå, men skal ha double spoke felger Kommer flere bilder av deler osv. etterhvert
Lars89 Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Meget pen bil med mye gromdeler, men håper du spanderer på deg nye støtlister. Ser ikke ut i måneskinn med lakkerte lister
ZhilleN Posted May 15, 2009 Author Posted May 15, 2009 Ja, det glemte jeg og nevne i teksten, dem skal bli svarte, så lister og alt skal være svarte Helt enig med deg der, synes ikke det er noe pent Listene SKAL være svarte mener i hvertfall jeg
ZhilleN Posted May 16, 2009 Author Posted May 16, 2009 Takker Gleder meg til lakkeringen hehe.. flere bilder kommer 18.05.09 med litt bilder av deler osv.
ZhilleN Posted May 23, 2009 Author Posted May 23, 2009 Liten update! her er noen bilder fra demonteringa, før den skal lakkeres.
ZhilleN Posted May 23, 2009 Author Posted May 23, 2009 Mysild: Hehe, så ikke at den stod der før nå jeg..
ZhilleN Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 Ja rødfargen må selvfølgelig på igjen Er jo brilliantred
ZhilleN Posted June 5, 2009 Author Posted June 5, 2009 En liten update! Etter og ha fått litt hjelp av folk her på bimmers, har jeg fått av bakfangeren, var lettere enn jeg hadde trodd faktisk Har også fått skrudd av baklyktene. Til nesteuke skal bilen lakkeres, så må begynne og få av litt deler nå. Noen bilder :
babjorn Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 burde ikke lakkere diffusoren rød,burde ha den sort som listene å dør håntake,så du får en farge som bryter det røde litt så det ikke blir en rød klump av en bil bare et tips (min mening)
ZhilleN Posted June 5, 2009 Author Posted June 5, 2009 Har ikke sagt at diffusoren skal være rød Diffusor, listene rundt bilen, den lille lista/flappen som skal være på bagasjen skal være svart.
Richirich Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 også før du lakkerer, kjøp deg 97-> frontplate med nyrer
Recommended Posts