Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvilke felger skal jeg ha på, hva synes dere?

Blir en av disse tre :

1 : M-CONTOUR II

2: FORGED M-DOUBLE SPOKE

3: M-DOUBLE SPOKE II

9tdg74.jpg

Skrevet

Tja.. har tenkt på BBS LM felga også, men har egentlig lyst på noe originalt.. Synes dem passer E36 bra. Og LM felga blir jo veldig dyre også. Er så vanskelig og finne ut eksakt felger til e36..

Skrevet
Ja er ikke lett å velge felger :)

Nei.. er ikke lett og finne ut felger til E36, er så mye og velge i #-o

Skrevet

Er egentlig ikke mye å velge ;)

Disse originale bmw felger er alt for dyre og sjeldne.

Spør du meg går du for bbs LM, hartge replika har jeg selv og er veldig fornøyd med disse selv, passer perfekt til e36 men begynner å bli en del bila med disse.

Hadde jeg valgt felger igjen hadde jeg kjøpt BBS LM eller har du mye penger har du masse fint på www.felgen-garage.de, som BBS RS, Mito osv osv.

Disse her er helt råe på e36:

Mito1.jpg

Jeg spurte han om pris og han skulle ha 1300euro...

Skrevet

For at mito skal bli kult må det være et innpress som krever valsing:p

M-felgene er da ikke hverken dyre eller så veldig sjeldne :roll: BBS LM som du nevner har jo en mangedobbel pris i forhold, med mindre man kjøper replicaer, som igjen ikke blir helt det samme i mine øyne.

Skrevet
For at mito skal bli kult må det være et innpress som krever valsing:p

M-felgene er da ikke hverken dyre eller så veldig sjeldne :roll: BBS LM som du nevner har jo en mangedobbel pris i forhold, med mindre man kjøper replicaer, som igjen ikke blir helt det samme i mine øyne.

OZ mito I 8,5x18 ET34 und 9,5x18 ET38 Lochkreis: 5/120

Trenger ikke valsing på disse ;)

Skrevet

Har titta veldig mye på LM felger, og dem er veldig pene og alt det der, men jeg synes det blir for mye, hvis det er noen som har brukt, og en rimelig pris, så kanskje jeg kjøper meg LM felger, jeg synes egentlig original felga er veldig pene alle sammen, og dem kler e36'en veldig bra! Dessuten skal jeg ha M3 look på bilen, så hadde jo vært litt kjekt med M3 e36 hjul, har sett litt på disse også, hadde vært mitt i blinken med 17" :)

hthf14.jpg

Skrevet

Synes de orginal felgene er penest jeg. LM er kult det også, men nå som GS selger de kommer sikkert alle til og få det på bila sine vett :wink:

Skrevet

Mhm, jeg vet, må jo ha noe som ikke alle har, det som er grymt! :) Ingen her i Eidsvoll som har M3 felger :D Så hadde vært jævlig fint og hatt noen M3 felger :rompe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...