Gå til innhold

Min E36 320///M Coupe >> Solgt..! Stoort savn, takk til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet
Felgene passa bra på bilen. med 5mm ordner det seg sikkert.

Mye igjen av monteringa nå da? ;)

Jada, ble veldig bra ;)

Ja tenkte jeg skulle kjøpe noen 5mm eller 3, veit ikke hva som lønner seg egentlig, med tanke på hjulbuene.. :roll:

Listene som er igjen nå, dem er på lakkering, på grunn av at de var røde før, og skal bli svart matt, + leppa foran ;)

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg og kjerringa fått tatt noen bilder, ble ikke helt bra bilder, begynte og bli så mørkt.

Noen bilder :

dfes1x.jpg

2yud5cn.jpg

21j146h.jpg

29dfqly.jpg

sbm0bd.jpg

11liyo1.jpg

21vrqb.jpg

2v0fkux.jpg

105xp9h.jpg

jso7t2.jpg

Skrevet
Blir kalas detta! :)

Du börna dåligt igår da :shock:

Hehe, er faen inte rart, brukte bilen til kjerringa i går, ekke så lett og få en 316 til og slippe akkurat.. :roll:

Skrevet
Blir kalas detta! :)

Du börna dåligt igår da :shock:

Hehe, er faen inte rart, brukte bilen til kjerringa i går, ekke så lett og få en 316 til og slippe akkurat.. :roll:

Jag og Ole erbjöd oss att lyfta i varsin skärmkant, da hade det gått fint att börna :lol:

Skrevet

Hei du!

Lurte bare på en ting.

Hvilken av hellrot og briliantrot liker du best?

Hva er forskjellen på fargene?

Liker forresten prosjektet ditt :wink:

Skrevet
Hei du!

Lurte bare på en ting.

Hvilken av hellrot og briliantrot liker du best?

Hva er forskjellen på fargene?

Liker forresten prosjektet ditt :wink:

Hei hei.

Vanskelig og si egentlig, er veldig like farger, men for og være ærlig, liker jeg best brilliantred, på grunn av at fargen blir forskjellig, i sola, er den nesten orangeaktig, og i mørke forhold går den over til knallrød, hellrot fargen blir nesten rosa i mørke forhold, og veldig lik brilliantred i sollys, min mening i hvertfall :)

Takk for det! :) Er ikke helt ferdig enda, driver og bytter noen foringer i bakstilling, trenger litt justeringer her og der, og selvfølgelig de sorte listene som skal på rundt om hele bilen. Mangler også og montere sideskjørt, men det har jeg liggende.

Beholder den som den er, men vurderer en m3 vinge med flap på bagasje, for og få litt avskjæring, har vært på tankene, men må prioritere eu-godkjenning nå først.

Mvh Sindre

Skrevet

Vil ikke si det akkurat mysild, min er faktisk mere orangeaktig enn rød i sollys, det har vi funnet ut ;) Dama har hellrot, og jeg brilliant, så det har vi testa ut ;)

Skrevet

kommer an på alder på lakken... men briliant er mer skrikende... den "lyser" mer...

forskjellen ligger vel i at briliant ikke er metalikk om jeg ikke husker helt feil nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...