bmwe_e36 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 får rød farge på paden, på brillantrot min. men er vel for at laken er så dårli at man nesten klarer å vaske bort den;)
///Mysild Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 det er vel, som jeg har diskutert før her, at briliant orginalt ikke har klarlakk på seg da................ siden paddene blir røde liksom...................... mulig jeg vant den diskusjonen allikavel da?
JonasD Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 det er vel, som jeg har diskutert før her, at briliant orginalt ikke har klarlakk på seg da................ siden paddene blir røde liksom...................... mulig jeg vant den diskusjonen allikavel da? Tror jeg er enig med deg
ZhilleN Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 Kom med forslag, er veldig usikker..
hypah Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Kom med forslag, er veldig usikker..''Liten prisantydning? Jeg bor i Hurdal nemlig
Kimeng Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 blir paden rød er det ikke klarlakk på bilen , men ren tettfarget akryl. mange brilliant er det. og brilliantrot er met??? No ! ikke hellrot el.. om pad`n ikke blir rød på dessa fargene er det tettfarget base med klarlakk:)
ZhilleN Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Joa, er det skjønner du Men nok om det, hypah : Tenkte meg rundt 90.000,- er påkosta i hue og ræva. Hvis du vil vite mere, send pm
sladjan Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Ok, det blir alt for mye desverre.. det er ikke mye, det er grisebillig.
ZhilleN Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 her kommer noen bilder av ferdige finishen med listene som jeg har ventet en stund på, endelig er bilen komplett! Kommer også på splittere etterhvert, for se..
lloydsb Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 pen bil og alt det derre der:P , men klarlakk på listene hører ikke hjemme(min mening) fint når klarlakken flasser eller du riper den etterhvert:D hehe og bytt til svarte nyrer.. blir gull med gt spilttere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå