Rabies Skrevet Desember 29, 2009 Skrevet Desember 29, 2009 du kan vel bare kjøre bilen som den er. Og om snuten stopper deg fordi eksosen bråker for mye, så sier du som sant er at nytt er bestillt, du har bare ikke fått det enda
ropa Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Ville gått for scorpion anlegg fra koed-nye deler-tuning-effektanlegg-scorpion Var der inne selv å så dette akk nå, fristende, vet at jeg kommer til å få endel mere lyd, så jeg får tenke på dette, har en rekke6er selv da. Montere på disse så blir det vel enda mer lyd enn kontra en 4cyl. Pris der er 4000kr. Så også på denne dobble ifra Gs bildeler http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct Sebring. Er det noe jeg vil gjøre med bilen så er det å ha 2 blanke rør i bakenden, ikke 2 sigarer. Unnskyld vis jeg spør her i tråden din, men noen som vet om det finnes sigar(overtrekk) dvs rør jeg bare hiver over de sorte som er bakpå nå så det ser bedre ut?
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Nå skrev han jo at han ikke ville ha noe voldsomt med lyd, og scorpion brøler jo noe hinsides... (jeg syntes det er dritbøst, men alle liker ikke det samme) Simons gir en mye mer diskret lyd + litt ekstra snerr på på toppen Nye enderør kan en hvilken som helst bilrekvisitta forhandler ordne for deg..
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 ok kanskje jeg bestiller derfra da, vi får se.Noen som har peiling på leveringstid på slikt? Og det er mulig å gjøre alt selv uten kapping og sveising? Og jeg skal klare meg fint med kun to bukker eller slike som man kjører oppå? Er det noe bilde av endestussen på den her da? Å bytte disse bakpottene er en helt grei jobb å gjøre selv... Disse er bolt on, altså ren skrujobb Det som er mest stress er stort sett å få av den originale potta, da denne ikke akkurat er "bolt off" alltid... Krever gjerne litt makt, men så fort org. eksosen er av så er montering veldig enkelt. Og med en god jekk og støttebukker kommer man langt. (Jeg lå under bilen med jekk på diffen, men jeg er ikke alltid like fornuftig som alle andre )
Sungam Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Skrevet Desember 30, 2009 Ropa: Som Rabies sier så har ikke jeg lyst på mye lyd blir litt harry i mine øyne (ører) iaf så passer det ikke for meg. Og ja går fint at du spørr om det du lurte på i denne tråden. Rabies: Har helst ikke lyst til å kjøre så alt for langt med det, vist det detter av så fester ene enden seg nedi snøen og dytter resten av potta oppi bila (i værstefall) Det du sier "Simons gir en mye mer diskret lyd + litt ekstra snerr på på toppen" Akkurat det jeg ville vite som jeg ikke helt hadde for svart på enda Takker Kan hende jeg bestiller dette simons anlegget snart ja. I mellom tiden har jeg kjøpt skjøtemuffe som jeg har tenkt å skjøte røret med, så får vi se om det funker greit i mellom tiden.
Rabies Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Jada, bare å skru det sammen med en rørbit på midten der... Har selv hatt simons på en E36 316i compact, og det gav en lyd som var litt mer "raspete" (metallisk om du skjønner) men fortsatt diskret. Så det er fortsatt ikke for bråkete for en firer. Jeg hadde heller aldri rørt eksosen på en bil før jeg monterte dette, og det gikk veldig greit. Bare vær tålmodig når du skal ha løs org. eksosen, da denne gjerne sitter godt fast på enkelte punkter etter å ha hengt under bilen i noen år. Ikke vær redd for å bruke litt makt på det Og OM du skulle finne ut at du vil ha litt mer lyd etterhvert så er det jo ikke værre enn å hive på et åpent luftfilter... Edit: Leif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå