Rogeren Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Ja, du får det mye billigere i utlandet, men jeg betaler heller litt for å ha support på norsk, er det noe er det postpakke avgårde så kan det fikses, om det ikke er noe jeg får til selv, osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Tror ikke det er så mye å bry seg om, da ms sies å være like godt som et mye dyrere sprut. Det er også såpass enkelt at du kan konfigurere å lage en map selv. Med MS2-extra koden så har du bla. a. 16x16 bensinmap osv. Jeg ville ikke vært redd for å prøve om jeg var deg Stussa litt på prisen men.. Har du sjekka på DIYautotune.com? Ellers, lykke til med prosjektet Mvh Hisann ja var der jeg har kikket litt, en kammerat tipset meg da han kjøpte dette til cosworthen sin... Takker alle for god tilbakemelding. Regner med jeg detter på ms sprut a jeg mest sannsynlig ikke skal ha mer en plenium og kammer i førsteomgang. regner med det blir kammer fra køhler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Noen som veit om orginal dysene levere godt nok? el om jeg må ha noen andre dyser i forhold til plenium og kammer, med tanke på sprutet. Noen prater om høy ohms og lav ohms dyser... Første gang jeg skal prøve datasprut så greit å ikke bare smelle sammen noe som ikke funker overrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Du må ha større dyser om du får noe særlig effekt i den... Vil tippe du havner helt på grensen med std-dyser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Hvor mange cc er de orginale på egentlig på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Dysene er vel kanksje på 300cc hvis du har flaks. Hvis du søker opp nr på dysene i google,så finner du sikkert svar. En ting som har blitt bedre med årene,er at nå får man vel høy-ohms dyser på nesten 800cc. Høyohm anbefales siden du da slipper å lodde på motstander. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 Oki takker, så det du sier er at man må ha høy ohms dyser til datasprut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Man MÅ ikke ha,men man burde for å slippe unna å lodde på motstander.Motstandene som trengs har ganske store fysiske mål,og er absolutt ikke pene,så hvis man kan bruke høyohms dyser,så vil ihvertfall jeg anbefale det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Man MÅ ikke ha,men man burde for å slippe unna å lodde på motstander.Motstandene som trengs har ganske store fysiske mål,og er absolutt ikke pene,så hvis man kan bruke høyohms dyser,så vil ihvertfall jeg anbefale det. Hvor mange ohm er det for at det er en høyohmsdyse? Hva krever sprutet i motstand på dysene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 høy ohm ligger vel fra 12-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Ta deg en tur på www.s14.net og spørr der eller les alt du bare orker om Alpha-N og MS på siden der! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Prøver men står mye rart der klarer ikke finne noe konkret der.... noen som veit hvem som forhandler alpha N eller split second? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 split second er vel et piggyback sprut hvor man kjører med masse måler trur jeg? noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 split second er vel et piggyback sprut hvor man kjører med masse måler trur jeg? noen som veit? stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Veit du hvor man får tak i dette? Noen som forhandler det her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå