Gå til innhold

Litt info om alpha N etc

Stian_B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke det er så mye å bry seg om, da ms sies å være like godt som et mye dyrere sprut. Det er også såpass enkelt at du kan konfigurere å lage en map selv. Med MS2-extra koden så har du bla. a. 16x16 bensinmap osv. Jeg ville ikke vært redd for å prøve om jeg var deg :) Stussa litt på prisen men.. Har du sjekka på DIYautotune.com?

Ellers, lykke til med prosjektet :)

Mvh

Hisann ja var der jeg har kikket litt, en kammerat tipset meg da han kjøpte dette til cosworthen sin... Takker alle for god tilbakemelding. Regner med jeg detter på ms sprut a jeg mest sannsynlig ikke skal ha mer en plenium og kammer i førsteomgang. regner med det blir kammer fra køhler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit om orginal dysene levere godt nok? el om jeg må ha noen andre dyser i forhold til plenium og kammer, med tanke på sprutet. Noen prater om høy ohms og lav ohms dyser... Første gang jeg skal prøve datasprut så greit å ikke bare smelle sammen noe som ikke funker overrens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dysene er vel kanksje på 300cc hvis du har flaks.

Hvis du søker opp nr på dysene i google,så finner du sikkert svar.

En ting som har blitt bedre med årene,er at nå får man vel høy-ohms dyser på nesten 800cc.

Høyohm anbefales siden du da slipper å lodde på motstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ikke ha,men man burde for å slippe unna å lodde på motstander.Motstandene som trengs har ganske store fysiske mål,og er absolutt ikke pene,så hvis man kan bruke høyohms dyser,så vil ihvertfall jeg anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Man MÅ ikke ha,men man burde for å slippe unna å lodde på motstander.Motstandene som trengs har ganske store fysiske mål,og er absolutt ikke pene,så hvis man kan bruke høyohms dyser,så vil ihvertfall jeg anbefale det.

Hvor mange ohm er det for at det er en høyohmsdyse?

Hva krever sprutet i motstand på dysene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...