GiljeN Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 noen som kan hjelpe meg å legge opp en film på ca 16sekunder fra mobilen opp på nett ? finner ikke utav det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hvilken side skal du ha den opp til? Last filmen over til PC-en via Bluetooth eller USB 2.0 kabel er det første steget. Du åpner så din internettleser og skriver inn www.photobucket.com i adresselinjen. Der lager du deg en konto, og derfra finner du selv ut hvordan du laster den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 har den på pcen er ikke helt blå men er bare dette jeg ikke fårtil har og prøvd på photobucket..men når jeg leiter der så finner den liksom ikke fila som filmen er i :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 er bare en liten film av e34 min greier fra 60-160 og selfølge li i mitt eget gårdsrom og innejeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Hm, hvilket format er filmen lagret i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2009 er ikke sikker jeg..slik jeg ser den så er det winamp..men spiller den av i vlc for å få bilde jeg. er en sony ericson telefon jeg filma med så de bruker fel et format kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Prøv youtube da, vel Også legger du ut link hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 er ikke sikker jeg..slik jeg ser den så er det winamp..men spiller den av i vlc for å få bilde jeg. er en sony ericson telefon jeg filma med så de bruker fel et format kan jeg tenke meg Tror det blir lagret i Mp4 hvis jeg ikke tar helt feil, du må ha en konverter som konverterer fra Mp4 til Mpeg eller noe og Google er din venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå