Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

utroluig mye bra lesestoff!! hyggelig å se folk viser omtanke. hehe.

surt!

hehe.

joda, det er mulig det ligger til stkj m3 på finn.no om snart !

nei herredritten.

takk for hyggelig pm morteyim :)

RAO. 0-100 på under 5 sek?? hehe.. sålenge din får feste, så vil den nok være på 0 100 på nærmere 3ssek ;)

min gjør da det på under 3,9, så da må din garantERT!!! gjøre det kjappere.

5 sek du liksom. hehe.

nei fyfan. iukke mer å si enn at dette er driten. politi. skal bare lage kvæelm....

nei, jeg har idag skrevet ferdig kladd på salgsoppgave... så mulig jeg legger ut.

vil egentlig ikke, men som morteum sa:

med lån på bilen (noe jeg har), så er det teit å la den stå i garasasje 1 år. fyf.

får jo ikke stoppet forsikingen heller ettesrom det er pant i bilen.

veldig mye bra innlegg her. greit å lese, men tror faktisik ikke jeg kommer noen vei

som nevnt tidligere. bare å bite i det stygge eplet.

jeg har driti meg ut. har ikke sjans til å få gjort noe med det.

jeg får vel bare HÅPE PÅ 8mnd uten lappen.

det går fort, så klart går det fort såklart er det alikevel kjett!

jeg vil ikke selge bilen, men er bare teit å ha den stående... der den står, skriker/griner etter å bli kjørt....

jva ska jeg skrive a?

kjedelig

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
JOON!

Var det s-line`n det sto S-line langs hele siden?

Utrolig kjett !

huysker ikke. husker bare at det var omtrent verdens styggeste kar som sikla smult da han prata!

fyfaan. det var svart s-line hvertfall.

at jgble tatt. kjipern.

nå er det sommer = is = bmw treff = banekjøring = sladding i svinger= crusing = herlig årstid............ om du har lappen vel og merke....

nei.. nok syting for idag. hehe.

Skrevet

hva mener folk i forhold til pris på m3'en.

hva mener folket at riktig pris er for en DØNN strøken som har gått ca73 000km og 500hk 100% sikkert oppsett 100¤%`fungerende.

for å referere til noe, så sa sjefen på ESS etter en prlvetur at dette var den mest strøkne m3 han har kjhørt siden han var i usa for 4-5år siden og prøvde en splitter ny.. han sa min var akkurat som ny...

?

bare et lite "side-spm"...

teit formulering og masse skrivefeil overalt ser jeg. i forrige post også.

hehe

Skrevet
Måtte bare komme med ett innlegg, siden jeg har vært like uheldig en gang.

Første prioritet er å skaffe seg en dyktig advokat. Og i slike tilfeller som dette, kan du få gratis advokat. Måten å gjøre dette på er å snakke med Politi juristen, og la henne hjelpe deg med å få oppnevnt den du ønsker. Dette må gjøres for som f.....

Så er det å få lagt alt klart til retten. Ikke gå for frifinnelse, det kommer du garantert ikke noen vei med, men jeg ville heller prøvd å få mindre enn 6 måneder, slik at du slipper å ta lappen på nytt.

Husk på at Dommer har hørt den samme regla tusen ganger før, så tenk nytt.

Men nøkkelen her er gratis avdokat som blir "oppnevnt" for deg, men du får selv velge hvem.

Lyke til.

Hmmm,jeg ble tatt i fotobox engang. Og advokaten måtte jeg bekoste selv (dyyyyrt)

Skrevet

At bilen har kompressor kan være et minus for neste kjøper.

Det kan også gjøre den attraktiv for noen.

Hvis bilen var orginal og så strøken som du sier så ville jeg sagt 570-580k eller kanskje tilogmed 590k hvis den har det rette utstyret. Skal jeg tippe hva du vil få for bilen så kanskje ca 600k. Det er litt vanskelig å vippe den grensa. Ulempen din er at bilen mangler litt senk og felger. Jeg tror kompressoren er verdt mer enn hva folk er villig til å gi ekstra. En bil som er uorginal kan ses på som negativt, men at kompressoren befinner seg på bilen kan veie opp hvis prisen ikke er så mye høyere enn en tilsvarende uten kompressor. Det er ikke noen "regel", men min måte å tenke på.

Hvis du skal legge den for salg så er det kanskje en ide å sladde skiltnummer.

Skrevet
Det er riktig jo :) De måtte kaste bilder på grunn av problemer med indentifisering før, derfor kom den regelen om at eier var ansvarlig. Grunnen til at bilder blir forkastet nå er, som noen har nevnt ovenfor, at målings strekene på asfalten er for dårlig til å gi en korrekt måling...

Okay, det har ikke jeg fått med meg. Da vet jeg det.

Skrevet
At bilen har kompressor kan være et minus for neste kjøper.

Det kan også gjøre den attraktiv for noen.

Hvis bilen var orginal og så strøken som du sier så ville jeg sagt 570-580k eller kanskje tilogmed 590k hvis den har det rette utstyret. Skal jeg tippe hva du vil få for bilen så kanskje ca 600k. Det er litt vanskelig å vippe den grensa. Ulempen din er at bilen mangler litt senk og felger. Jeg tror kompressoren er verdt mer enn hva folk er villig til å gi ekstra. En bil som er uorginal kan ses på som negativt, men at kompressoren befinner seg på bilen kan veie opp hvis prisen ikke er så mye høyere enn en tilsvarende uten kompressor. Det er ikke noen "regel", men min måte å tenke på.

Hvis du skal legge den for salg så er det kanskje en ide å sladde skiltnummer.

Kanskje vanskeligere å få solgt den med orginale felger. Men alle har hver sin smak på felger. Er ikke mange e46m3 i norge jeg personlig syns har de felgene jeg selv mener er riktig på disse bilene.

Skrevet

Når den dagen kommer at jeg får råd til å handle m3/m5 (5år framover i tid muligens) så skal jeg se å få mekka noe sånn skilt greier ala transporter / Taxi :P

Flippe de hver gang jeg er på motorveien. ^^

(En smule tulle innlegg, men hadde vært greit da )

Skrevet

RAO. 0-100 på under 5 sek?? hehe.. sålenge din får feste, så vil den nok være på 0 100 på nærmere 3ssek ;)

min gjør da det på under 3,9, så da må din garantERT!!! gjøre det kjappere.

5 sek du liksom. hehe.

Jeg ville sørget for å fått opp saken så fort som mulig, og ventet med å ta stilling til noe salg før du med sikkerhet vet hvor ille det blir. Ingen vits å lage seg problemer på forhånd heller, da. :)

Skulle tro du har hatt det største verditapet på bilen din nå, så hvis forsikring ikke er sjuk, så er vel heller ikke lånerenten altfor ille om dagen heller...?

Lett å tape tusenvis av kroner ved et "må selge" salg. Særlig hvis "ventetiden" bare blir straks over 1/2 år. Det går fort. Du kommer garantert til å angre på det da den dagen kommer. E46 M3 kommer til å være kul å eie i mange år framover, fordi den nye fortsatt vil koste over millionen uten å være i nærheten av ytelsene til din bil.

Hva slags annen bil skal du kjøpe da lysten melder seg på ny..... nei, tenk deg godt om nå ! ....og ikke la deg knekke. Det har jo ikke gått tapt noen liv, selv om du sikkert føler at du blir holdt ansvarlig for alle dødsfall i trafikken de siste 5 åra akkurat nå.

For å snakke om noe annet... ja jeg prøvde et par drag med G-meter, men har ikke fått den til å lese turtallet rent. Skal prøve å koble rett på batteri, noe som visstnok skal hjelpe.

På et drag fikk jeg 1750 Nm ved 850 rpm. :shock: Well, happy with that ?!?

Tror det er feil i noen omregningsfaktorer i metrisk mode, så jeg skal teste videre i US mode...

Tok ett forsiktig drag 0-100 og fikk 4.9 sek.

Jeg får faen meg ikke feste før ut i 3. gir med 275/30/19 dekka (!)

Leste av på kurven i etterkant at bilen målte 90 km/h maks i 2. gir. synes dette er underlig, da jeg har målt den til over 100 på 2 gir med GPS !!

Det betyr at jeg tapte ca. 0.7 sek på 0-100 fordi jeg måtte inn med 3. gir.

Hjelper nok med helt nye, seige dekk, og dragstrip om en skal kjøre seg ned mot 3- tallet. med trekk på bare 2 hjul.

Skrevet

sjippern dette. har selv vert gjennom rettsaker og diverse..er 21mnd siden jeg ble stoppa nå,fikk den igjen 12mai :)weee solgte aldri en bil..må nokk bare bite i d sure eple:P advokaten min mente jeg skulle vert frikjent<:P

Lykketil

Skrevet

Forferdelig synd at dette skjedde jonr-. Hadde forresten aldri trodd at det skulle skje med deg... Fikk ikke inntrykk av at du kjører som en villmann akkurat, etter treffet på Gjøvik. Du var jo en så rolig og avbalansert kar, og slik så du ut bak rattet også... Får håpe straffen blir moderat nå!

Skrevet

utrolig synd dette her men samtidig er det noe som skjer med de aller fleste. er veldig kjipt med en gang men det blir mye lettere og etterhvert går tiden mye fortere.

ikke selg bilen, det gjorde ikke jeg hvertfall... er mye bedre å ha den og skikkelig gjøre den fin.. den kan du pusse på og når tiden er inne så er det fantastisk å ut å kjøre igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...