Robbi3 Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Han skal låne ut nøklene til oss imens *plystre*.. Noen må jo lufte bilen litt da Kan ike la den være ensom
E30Frelst Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Kondolerer, Jon! Vi sitter i samme båt, pga av samme Audi A4 S-Line! Gjerne legg meg til på msn, eller send PM åssen dette går for deg! Mvh Håvard Falck Email: Howie_350@msn.com
Arotished Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Hehe, såklart skal han ikke selge, dama har vel lappen?
SanMiguel Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Får vel sette på meg silkehanskene og kjøre bimmern til treff jeg
BreitBau Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Kondolerer, Jon!Vi sitter i samme båt, pga av samme Audi A4 S-Line! Gjerne legg meg til på msn, eller send PM åssen dette går for deg! Mvh Håvard Falck Email: Howie_350@msn.com Når var det du mista den da? Kan ikke si jeg har fått med meg det..
E30Frelst Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Kondolerer, Jon!Vi sitter i samme båt, pga av samme Audi A4 S-Line! Gjerne legg meg til på msn, eller send PM åssen dette går for deg! Mvh Håvard Falck Email: Howie_350@msn.com Når var det du mista den da? Kan ikke si jeg har fått med meg det.. Søndag for en uke siden Har ikke sagt det til for mange heller...
jonr- Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 æsh a bæsja... blir ikke helt det samme da jeg ikke sitter bak rattet selv.. var en tur i garasjen idag... fy faan så fin bilen min er:P hehe lot den stå på tomgang i sikkert 30 min.. rusa motor som pokker... lille garasjen ga skikkelig gjenklang.. herlig lyd. kompressor plystring, luftfilter hvesing, rekke-sekser sneRR, eisenmann eksos VrrÆææÆl. nei fy faan.. må si at jeg VIRKELIG setter pris på bilen min nå.. og det er typisk da jeg står uten førerkort. tok en liten film med mobilen min også. det er nok ingen som aner hvor mye jeg faktisk hadde gitt for å kunne få lappen i posten i MORGEN, hente bilen, vaske den, cruise e6.........
jonr- Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Får vel sette på meg silkehanskene og kjøre bimmern til treff jeg er det noen som skal det, så er det jo du
Arotished Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 æsh a bæsja...blir ikke helt det samme da jeg ikke sitter bak rattet selv.. var en tur i garasjen idag... fy faan så fin bilen min er:P hehe lot den stå på tomgang i sikkert 30 min.. rusa motor som pokker... lille garasjen ga skikkelig gjenklang.. herlig lyd. kompressor plystring, luftfilter hvesing, rekke-sekser sneRR, eisenmann eksos VrrÆææÆl. nei fy faan.. må si at jeg VIRKELIG setter pris på bilen min nå.. og det er typisk da jeg står uten førerkort. tok en liten film med mobilen min også. det er nok ingen som aner hvor mye jeg faktisk hadde gitt for å kunne få lappen i posten i MORGEN, hente bilen, vaske den, cruise e6......... Huff, godt du står frem som god motivasjon til å miste lappen! (evt å vise at det ikke er lurt å ta forbikjøringer på svarte A4 S-line)
NA Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 jeg har allerede blitt en jævle på sykkel, jeg... hehe var akkurat ute med "kjerringa"... jeg slengte a på styret å sykla til statoil for å kjøpe noe "lørdags-godt". bare på den "lille" turen fikk jeg fean meg en mobbe-sms slengt i trynet. "fint på sykkel??" hehe. det var forøvrig "NA" på forumet som følte han ville tråkke litt på meg. hehe han var ute å lufta bimmern sin, den heldiggrisen.. men jeg tar en spøk! He,he. var jo ikke meningen å være ekkel med deg jon, men ble bare så frista der jeg så deg sykle med"fruen" på styret Er jo selvfølgelig helt på trynet hvor lett det er å miste lappen Håper det løser seg for deg og du slipper å selge bilen. Skulle bilen ha et behov for å røre på seg får du bare slå på tråden da vettu he,he!
jonr- Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 hehe.. vet jo det da dessuten tar jeg en spøk.. du er ikke den første hør her: om du får pappaen din til å få ned tiden min litt, så skal du få låne bilen min en hel helg! kanskje t.o.m en uke! om du lover å behandle den like pent som din egen
NA Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 H>e,he Det hørtes jo ut som en plan, men han har nok desverre ingen makt over noen i en slik sak. Hadde jeg eller noen jeg kjenner kunne hjulpet deg så skulle du seff ha fått den hjelpen. Men sorry mack. Er å blir no dritt detta . Men hadde vært kult å kjøre m3 ja Behandler dessuten bilene til andre bedre enn min egen...
Dirty Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 orka ikke lse igjennom alle sidene. men har då fått no dom enda? jeg sitter på pinebenken å venter på svar- skulle fått svar på mandag men neida ingen brev i posten. nå e det fredag å for nesten ikke sove. politiet er så sykt useriøse og gir rett å slett faen i saken min. og det irriterer meg da det er 3 eller 4 gangen de har sakt noe som ikke har skjedd før 1 uker senere i saken min .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå