Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier. har ett komplett senkesett til E34 liggende etter at jeg byttet til FK coilovers.

settet ble kjøpt for ca. 1 år siden. har ihvertfall kvittering på demperne, muligens fjærene og.

siden den gang har jeg vært på båt i overkant av 6 mnd, så de er ikke "oppbrukte".

tenkte meg rundt 4000,- evt bud.

1gogxj1epongp23dck1a.jpg

v0e9dwt3tk5rjdmmr3eu.jpg

wrt26o3x6ydc5qkxfiwg.jpg

jqynxa5dh0s52febhf2d.jpg

Skrevet

slik ble det på min. ellers ligger fullt av bilder av bilen med settet montert i tråden min.

ang. hardhet ble det egentlig ganske passelig blanding av komfort og sportslighet. har coilovers'a satt noget hardere nå, men bilen blir litt stampete på humpete veier.

8g13er06dpl6ttzxe7iq.jpg

Skrevet

ikke for og ødelegge noe salg. men kan vel vere greit og opplyse at ivertfall fjerene er godkjent for 530 og 540 v8. demperne går vel muligens på resten av e34ene. fjerene går vel også over på andre e34 modeller. men man kan da risikere og ikke få det godkjent, samt at den vil vel også bli høyere forran pga at 540in er vel litt tyngre forran.

Skrevet

skal passe uansett ja. når jeg bestillte coilovers leverte jeg inn fjærbein fra 525, da disse visstnok skulle være like. eneste som kan være forskjellig er abs sensor. men disse påvirker jo ikke hvordan demper må være utformet. mener bilsten har samme delenummer på alle dempere til E34.

Skrevet

nå har jeg sjekket i tüv papirer, og kan ikke finne et kløyva ord om at det kun er til 530/540 eller V8.

eneste jeg finner ang. motor og biltype er dette:

Handelsbezeichnung: BMW 5er (nur limosine und kombi)

Motoreistung in KW: 83-210Kw (nur Heckantrieb)

• 1 month later...
Skrevet

hmm.. det vet jeg ærlig talt ikke. det passer vel sikkert,men om de er "optimale" for M5 tviler jeg på. M5 har jo alltid egne fjærer/dempere i katalogene/nettbutikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...