Gå til innhold

e30 "m3" selges. SOLGT!!

Bmw_325i_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde jo vært genialt prosjekt dette her, kunne satt ned i en e36 m3 motor osv. :) Hadde jeg hatt tid og penger nå, så skulle jeg slått til.

Lykke til med salget ;)

takk takk :)

bra potensiale detta ja :) vil påstå det er relativt billig å slenge unna kaross me m3 kitt ++++ masse andre deler for 13 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, dette er vell faen ikke noe og vurdere engang ? hadde jeg ikke vært i førstegangstjeneste og tjent rompetiss for tiden så hadde jeg hentet tverdt! lykke til med salget! du får garantert solgt!

sant ;) detta er billig.. kjør på folkens. denna står å tripper i gårdsplassen i håp om at noen vil gjøre den ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort skikkelig arbeid på denne? Er sikkert flere som er skeptisk til å kjøpe en "ferdig" bil om den ikke er bygget skikkelig. Kjedelig å bygge motor,gromt understell,lakke den for så å kjøre 3 turer å alt sprekker opp.. Jeg har planer om å bygge akkurat samme bil selv med tiden, men er litt skeptisk til å kjøpe andre sine bygg i fare for at det er gjort dårlig slik at man må gjøre dobbelt opp med arbeid.

Om du fortsatt har bilen når pengene kommer på konto slår jeg på tråden til deg. Da jeg helst vil se bilen før vi diskuterer et evt kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort skikkelig arbeid på denne? Er sikkert flere som er skeptisk til å kjøpe en "ferdig" bil om den ikke er bygget skikkelig. Kjedelig å bygge motor,gromt understell,lakke den for så å kjøre 3 turer å alt sprekker opp.. Jeg har planer om å bygge akkurat samme bil selv med tiden, men er litt skeptisk til å kjøpe andre sine bygg i fare for at det er gjort dårlig slik at man må gjøre dobbelt opp med arbeid.

Om du fortsatt har bilen når pengene kommer på konto slår jeg på tråden til deg. Da jeg helst vil se bilen før vi diskuterer et evt kjøp.

altså bilen er jo ikke ferdig for det første.. bakskjermene er kun tilpasset å skrudd fast.. framskjermene er gjort av en som kan det. ikke en idiot som ikke veit hva glassfiber er. dette er en oppretter og lakkerer som har gjort, å han veit hva han driver med. dette er så solid at du aner ikke. vi sto å dro i skjermen (ene i stålskjermen og andre i glassfiberskjermen) for å sjekke om det var holdbart. det var faen ikke snakk om at det sku slippe. kan henge i den skjermen uten at den løsner. så er ingen ting som kan sprekke.. kun brukt gf og polyester etter limet. å glassfibersparkel :)

du får komme å se på den. er lite vits å diskutere eller spekulere i om dette er gjort skikkelig før man har sett det :

ja, bare å plinge det vettu :)

mvh Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...