Thorleif Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Det problemet ville du ikke fått med Nitron sine sett for E36. Det er nå en bil i Rogaland med dette settet og han ikke problemet du her nevner. Nitron? Det har iallefall jeg ikke hørt om. Du har ikke tenkt tanken at kanskje han har et annet inpress på felga sin? Det er vel fordi at dette er nytt i Norge, (du burde vel visst om de som kan understell siden du selger dette)men ellers er det noe av det ypperste en kan få av understell til bil og motorsykkel. Under ser dere billder av settet til E36 både vanlig og M3, der M3 har litt andre fester. Fjærene bak er enten coilover eller på originalplassen, med coilover må tårnet forsterkes. Konkurentene er Öhlins og Moton, hvis du har hørt om de da
Thorleif Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Over ser dere Nitron understell for E36 vanlig og M3
Polardego Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Det problemet ville du ikke fått med Nitron sine sett for E36. Det er nå en bil i Rogaland med dette settet og han ikke problemet du her nevner. Nitron? Det har iallefall jeg ikke hørt om. Du har ikke tenkt tanken at kanskje han har et annet inpress på felga sin? Det er vel fordi at dette er nytt i Norge, (du burde vel visst om de som kan understell siden du selger dette)men ellers er det noe av det ypperste en kan få av understell til bil og motorsykkel. Under ser dere billder av settet til E36 både vanlig og M3, der M3 har litt andre fester. Fjærene bak er enten coilover eller på originalplassen, med coilover må tårnet forsterkes. Konkurentene er Öhlins og Moton, hvis du har hørt om de da Jeg konsentrerer meg om de merkene jeg selger, bruker ikke mye tid på hva all verdens konkurrenter driver med. Helt sikkert bra de settene der, men det er det mye annet som er også. Er dette forresten Tüv-godkjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå