Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud :shock: Han som har bygget dette makkverket burde miste alle rettigheter til å føre motorvogn, mishandling! Må jo ha kostet noen kroner også, selv om det senket bilens verdi ned til vrakpantnivå :lol:

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hær var det mye som trkk ned prisen gitt. så når alt kommer jeg til at maks jeg kan by er 2000 kr. er ikke værdt mer. den bilen er gjennomført ødelagt.

Skrevet

Hehe, sendte akkurat en mail jeg også:

Heisann, kan tilby 20 000,- for denne, dersom du plukker av den stylingen, synes ikke det passer med sånn Japsestyling på BMW, har vi en avtale? :P

Skrevet

"bmw 520 er veldig fint, selga på grunn av skjøpe hus, bilen er veldig god standrd,det er ikke noen ruset på ring vis du intresset mere info...............kan vi diskotere på prisen.."

:roll:

like trist hver gang.... men hvær sin smak. Hadde ikke vist meg offentlig i denne.

Skrevet

Haha, skikkelig sinnatagg dette her.

Her er svaret jeg fikk:

"dra til helvete jævle påske kjøling"

Hva mener han med det? er jeg den som kjøler ned påsken eller noe? :P

Skrevet

hvem faen bryr seg? ja enig at bilen kanskje ikke er den fineste, men la nå han holde på så lenge han har liv i sjela si da...

dere er glade i å lage meningsløse tråden om det meste og andre haha

Skrevet
hvem faen bryr seg? ja enig at bilen kanskje ikke er den fineste, men la nå han holde på så lenge han har liv i sjela si da...

dere er glade i å lage meningsløse tråden om det meste og andre haha

helt enig med deg her. synes det kan være moro å lese noen annonser av og til, men det tar litt av så fort det blir postet her på forumet.

selgeren synes nok at denne bilen er fin, og etter bildene å tolke, så har han nok brukt både tid og penger for å få den sånn. jeg personlig likte den ikke, men det er nok noen som deler selger sin smak.

og de som ikke gjør det.... ja.... er det nødvendig å hetse han?

Skrevet

jaja... vær sin smak! Og takk gud for det!

Jeg personlig ville ikke blitt sett i denne uansett hvor "ruset" jeg hadde vært..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...