JoachimBrun Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Har fått sjekket tikkingen, og tre tikker ok dersom jeg har på tenning(2) og setter den i Revers. Passasjerside hjørnet virker helt dødt. Har bestilt carsoft for $65 fra www.dealextreme.com så får vi se hvordan det virker også Pakkes vel i Kina nå! Tror jeg venter til det har ankommet så får jeg etterhvert lest av evt. feil før jeg begynner å ta ut sensoren. joachim
Otis Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Om ikke annet, så bare kryssbytte sensorer for å være 100% sikker.
JoachimBrun Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 enkte det hadde vært gøy å sett hva carsoft 'hadde å si' om saken. Å bytte om for å være sikker er også en strålende ide. Vi får se hva det blir tid til før pinseferie. Har levd ganske mange år uten slike hjelpemidler joachim
Rostad Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 var ute å testa litt i stad. så no virker det som de 2 sensorene som nestn ikke tikket i d hele tatt har begynt å tikke ordentlig igjen. og den som var grei sist har blitt svakere. FIkk tatt av listen og tatt ut den ene ytterste sensoren å sjekket på den. virket grei den. børsta av litt støv osv og satte den inn igjen. fikk ikke den lange pipelyden etter det da, men skal prøve senere. for det er ikke alltid den lyden kommer. blir litt forvirra av dette
Otis Skrevet Mai 24, 2009 Skrevet Mai 24, 2009 Jeg tror mer og mer at det er PDC boksen som er defekt, da du har et meget underlig problem, det er ikke konstant. Du skulle ha fått prøve med en annen PDC boks, den er jo rimelig enkel å kryssbytte.
Rostad Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 da har jeg somla meg til å få tatt diagnosetest. PDC sensor høyre bak var deffekt. Byttet den i dag og nå fungerer alt topp
JoachimBrun Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Hei Nå har jeg fått mitt diagnoseutstyr, og fått samme resultat. 2 Right rear sensor . Er litt usikker på hvem av de to det er, men tikkingen er borte på den ytterste så da blir det å bytte den. Er det noen som har oppskrift på hvordan jeg tar ut sensor på en E46 Tour ? Forøvrig endte det med at jeg kanselerte bestilling fra DealExtreme, og bestilte fra ODBFactory istedet. De var vesentlig billigere ($38 + DHL frakt $40. Betalte over PayPal og det var levert på 4 dager. Veldig bra. Kjøpte likegodt 2 sett i tilfellet noe ikke virket. Begge settene virker pr. idag Tror jeg beholder ett i reserve en stund. Uansett var dette en ok opplevelse. Skulle forøvrig ønske det var en egen tråd her som kunne bestå av bruker tips og tolking av feilmeldinger for CarSoft. joachim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå