Gå til innhold

18" M3 felger til salg

Share

Anbefalte innlegg

di er org. M3 felger jeg kjøpte med bilen nå jeg kjøpte meg en nz M3 i tzskland. jeg trud de er ganske orginal......

Javle, jeg gidder ikke å bry meg mer med det. Vær obs på at det blir komplikasjoner den dagen kjøperen skal ha de på sin e46 non m3 om det er orginale m3 felger(noe de på den touringen ikke er)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok men hvorfor komme den da med bilen fra bmw nå jeg kjøpte bilen??? de felgene følge med bilen når du kjøpe en M3 og de 19" er extrautstyr.....

Fordi de er m3 felger. Som nevnt tidligere i tråden, M3 har et 26 bak med 9.5" bredde på felgen. Skal du få 9.5" bak på en non m3 må du opp i 38-42 i et (avhengig av felgen) for å få de innenfor hjulbuen.

Ser vel at de på touringen er orginale. Har et sånt sett som skal på e36 coupe, et bak på m3 er 26, og felgene går omtrent kant i kant med buen så må valse 1,5 cm tenker jeg..

DA har du en meget spesiel e36, da de stikker mye lenger på utsiden på e46 coupe, og e46 har betraktelig mye bedre plass enn e36...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 m3, så karosseriet er jo helt vanlig det. ytterkant felg stakk akkurat såvidt på utsida hjulbuen, så det må jo valses endel, men regner med det er bedre plass på e46?

Er endel bedre plass på e46 ci ja. Men det er ikke så mye plass at man får på et26 uten rimelig massiv valsing. Dette har jeg selv prøvd, da jeg kjøpte m3 felgene som sto på den grønne drifte m3'n til yngve her på forumet, i håp om at de skulle passe på coupen uten så altfor stor valsing. Noe de ikke gjorde, dermed ble de solgt videre igjen. Har ikke prøvd 19"

MEN, jeg takker for meg i denne diskusjon. Denne diskusjonen har blitt ført 100 ganger her på bimmers, og vær gang har utfallet endt med det samme.

Prøvde å bringe litt fakta på bordet, men ved å gjøre det så gjorde jeg om salgstråden til en diskusjontråd. Noe som ikke var meningen.

Kan høre med moderator om å fjerne innleggene mine hvis det er sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk men bare litt til:) de felgene passer ikke!!!! på e36 feil impress og ikke på e46 coupe de har jeg prøvd passer de ikke eller men på touring så det egentlig ganske bra ut. de er ikke så mye senka som coupe. se nesten ut som en allroad fra audi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...