andreas87 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Hei igjen! Etter en stor fortvielse jeg hadde etter "kræsjen" som jeg hadde en salgstråd om i vinter så bestemte jeg meg til slutt og bilen min. For dere som ikke aner hva jeg snakker om så klarte jeg uheldighvis å kjøre ut i vinter, pluss at 2 av mine nærme venner klarte å kjøre i meg på hver sin dør av min 2 dørs e30... :S Jeg hadde ikke så mye igjen av bilen min da, men etter motivasjon om å fikse opp bilen og gjøre den enda tøffere så valgte jeg og beholde den å rett å slett begynne å SKRU! Nå har proskjektet mitt pågått siden januar vel, og nå nærmer det seg slutten endelig! Jeg legger ut noen bilder av ossen den var før "uhella" og noen etter.. Bilder fra under oppusning er det ikke jeg som har tatt, bilen min står hos Korsbakken Auto som er en veldig nær venn, å da er det han som sitter på alle bildene Så takk til han ---> Det som har blitt gjort og skal gjøre de nærmeste dagene er: - Rette ut bulk i høyre forskjerm - Rette ut bulk i venstre bakskjerm - Bytte ut begge dørene samt vinduer å mtech plast - Kappe av og sveise på ny "bakmetall" av nederste sort til venstre (bildet) - Ny mtech bakfanger - De hvite felgene har jeg solgt, å kjøpt meg nye Keskin KT1 (8.5" - 10" *17, 215-40, 235-40) Håper for guds skyld disse passer - Valse innerhjulbuene - Sorte nyrer - Bytte ut frontlykter i sorte DE - Baklyktene har jeg mista smaken for, så setter på orginale igjen å kjøper startec lykter når jeg kommer over noen?? - Pioneer flip screen måtte jeg skaffe meg - Nye blinklys forran, klart glass med sort innmat. (dette er diode lys) - Xenon i nærlys, fulltlys og grøftlys - Øyelokk - Nytt eksosanlegg fra manifold (skal etterhvert kjøpe meg manifolden også fra schmiedmann sånn at jeg har byttet ut hele anlegget ) - Hellakkering selvfølgelig! ;D (det er nok mer som har blitt gjort eller skal gjøres denne sessongen som jeg har glemt, men kommer jeg på det så tilføyer jeg det i tråden) Neste sessong fokuserer jeg mere på å få bilen strøken, som å bytte alle slite deler ( alt bytta i 08 ) nye låser å ratt osv for å få bilen 100% ;D - Og til slutt men ikke minst grunnen til at jeg har Cecotto i overskrift er at Daniel i Korsbakken holder på å tilpasse den berømte Cecotto leppa til å passe på min mtech 2 bil ... Jeg har ikke sett NOEN som har gjort dette, jeg har leita overalt på internett, masse forumer osv, og har rett å slett ikke finni noen som gjør det jeg skal... Jeg håper at leppa vil bli ett super resultat, viker som jeg er en av få i landet som skal gjøre det Ang. overskriften så prøver jeg ikke å sammenligne bilen min med den meget vakre Johnny Cecotto M3'en, jeg ønsker bare å få mest mulig resultatsvar om leppa på en mtech 2 :D Fyr på med spørsmål! Bilder fra oppussning kommer i løpet av uka sammen med ferdig resultat (håper jeg) Dette er bilen før uhellene Dette er resultatet av gode venner å mitt konkurranse instinkt :S Mvh Andreas
bård Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Dette blir spennende å følge med på, har troa på at den kommer til å bli tøff med m-tech 2 og keskin hjul:) Men det med Cecotto leppe er du nok ikke først ute med desverre:) Men kan skrive under på at det er tøft..
andreas87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Dette blir spennende å følge med på, har troa på at den kommer til å bli tøff med m-tech 2 og keskin hjul:)Men det med Cecotto leppe er du nok ikke først ute med desverre:) Men kan skrive under på at det er tøft.. Takk takk! Jeg er ikke det nei, har du noen bilder? Jeg er grise nysgjerrig på ossen det vil se ut! haha..
bård Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Prøvde å finne de nå, men alt avbilder er borte. Han hadde støpt de sammen, så drit fett ut hvertfall..
andreas87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Prøvde å finne de nå, men alt avbilder er borte. Han hadde støpt de sammen, så drit fett ut hvertfall.. Åkei åkei, høres konge ut!
Alecken Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Syns det er flott at du valgte å "bygge" denne opp igjen. Den var jo meget pen fra før men blir nok enda bedre nå med kantfelger osv.. Når du tenker cecotto front.. mener du da å få støpt inn cecotto leppa i m-tech fangeren?
andreas87 Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Skrevet Mai 18, 2009 Syns det er flott at du valgte å "bygge" denne opp igjen. Den var jo meget pen fra før men blir nok enda bedre nå med kantfelger osv.. Når du tenker cecotto front.. mener du da å få støpt inn cecotto leppa i m-tech fangeren? Takker, jeg også tror kantfelgene vil gjøre susen! Nei ikke støpt, jeg liker å se at kanten er der, akkurat som på en m3, så den blir tilpasset så den kan tas av og på
Alecken Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Men blir det laget til fester på m-tech fronten eller blir det leppa på original plata fremme som på is liksom?
316 Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Fy faen så store kontraster det er mellom før og etter-bilder... Håper den blir minst like fin som på førbildene.
ZhilleN Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 Fy faen den VAR strøken den der! Perfekt E30, akkurat sånn dem skal se ut! Bra du tar tak i denne etter uhellet, blir sikkert bra, skal følge med her
andreas87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Men blir det laget til fester på m-tech fronten eller blir det leppa på original plata fremme som på is liksom? Fester på mtech
andreas87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Fy faen så store kontraster det er mellom før og etter-bilder... Håper den blir minst like fin som på førbildene. Jaa vet! Bilen var ganske sliten i vinter og ganske strøken før det så jeg håper på ett bra resultat
andreas87 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Fy faen den VAR strøken den der! Perfekt E30, akkurat sånn dem skal se ut! Bra du tar tak i denne etter uhellet, blir sikkert bra, skal følge med her Takk, takk, og enda en takk
andreas87 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 UPDATE: I dag ble bil og deler lakkert.. Cecotto leppa er ferdig tilpasset etter mye "klipp og lim" Bilder kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå