JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Men hvorfor i all bergen har du ikke Mtech II framfanger ? For øvrig ei jævelig flott vogn
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Men hvorfor i all bergen har du ikke Mtech II framfanger ? For øvrig ei jævelig flott vogn Har jeg ikke? Takk takk
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Hvordan i alle dager vil 15mm spacere gjøre at du kan senke mer?? Kul bil ellers, men er ikke kult å ha høy bil bare pga felger el evt styling
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Hvordan i alle dager vil 15mm spacere gjøre at du kan senke mer?? Kul bil ellers, men er ikke kult å ha høy bil bare pga felger el evt styling Fordi da får jeg felgen mere inn, å da går ikke toppen av dekket inn i skjermen som det gjør når jeg har et0 som nå.. Jeg får lissom mere av dekket inn i selve buen. Haha! Det er heeelt sant, den er passe stupsenka nå for å si det sånn
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut..
Gjest Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut.. Han har 20mm spacere på foran nå Da hjelper det litt med 15mm spacere istedet.
Superbeetle Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut.. Han har 20mm spacere på foran nå Da hjelper det litt med 15mm spacere istedet. hehe....ja leste nettopp i salgstråden hans at felgene hadde mye høyere ET orginalt Daaa trenger ikke jeg å komme her og være smart alikevel
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut.. Jojo! Tror ikke du skjønner hva jeg mener kjære deg, jeg har på 30mm spacere nå, å når jeg bytter de ut med 15mm så går den jo inn 15mm. Felgen er jo et30 med 30mm spacer, da får jeg jo et0 Er du med?
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ser ikke sånn ut ser ut som en vanlig facelift fanger... tenker ikke på spoileren altså... Dette er en Mtech II fanger
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Ser ikke sånn ut ser ut som en vanlig facelift fanger... tenker ikke på spoileren altså...Dette er en Mtech II fanger Akkurat sånn ser bilen min ut uten leppa også Jeg har satt på en m3 leppe på mtech 2 du ser det lengere inn i tråden her
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut.. Han har 20mm spacere på foran nå Da hjelper det litt med 15mm spacere istedet. 25 faktisk
andreas87 Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 hehe....sorry mate, men om du monterer 15mm spacere så kommer felgen og dekket 15mm lengre ut, altså det blir enda mer håpløst å kjøre med.. Det sier seg vel selv at om du legger en 15mm plate mellom felg og bremsen så kommer felgen lengre ut.. Han har 20mm spacere på foran nå Da hjelper det litt med 15mm spacere istedet. hehe....ja leste nettopp i salgstråden hans at felgene hadde mye høyere ET orginalt Daaa trenger ikke jeg å komme her og være smart alikevel Mennskelig feil Du hadde finni det ut om du hadde sett lengere inn i tråden, men skjønner at du ikke leste hele den før du så at noe var galt Men takk for respons da!
JulianS Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Tenker på FANGEREN ikke Mtech II spoileren eller Cecotto-leppa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå