Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg har 7x17 felger me 205/40-17 det syns jeg passer bra

Jeg hadde det på de hvite du ser på første bildet :P

Må si jeg savner det egentlig, ikke no problem, bare å smette på å satt som faen på veien!

Jo større felgene blir jo større blir problemene, det har jeg erfart :D

205-40-17 på 60/60 senk, var perfekt, savner det :D

Skrevet
Hvorfor selger du felgene dine? Og hvilke skal du ha? ;)

Jeg er veldig i tvil da, skal vel egentlig ikke selge di, bare sjekker om noen har noen fete felger som jeg kanskje faller for ;)

Ah, sånn å forstå. Hvor kjøpte du felgene og hvor mye ga du for de? Ser du skriver de er helt nye osv.

Skrevet

De var nye helt til i går :P da kjørte jeg en tur på kanskje 5km, så de er nå 5km brukt ;)

Jeg ga nok for å si det sånn, trukke man får ett strøkent kitt som dette til under 10k :)

Skrevet
Kjøp spacere med sentreringskant Andreas. Koster kanskje litt mer, men kvaliteten er deretter ;)

Ja jeg skal det, jeg skal ha 16mm H&R fra BS, men har ringt de serr HVER dag i denne uka, å det er umulig å få kontakt med di :(

Kommer til hu jenta på sentralbordet hver eneste gang, hehe.. Mest rotete firmaet jeg har vært borti.

De er jo også tuv godkjente ;D

Skrevet

Foresten!

Noen her som vet hva som er forskjellen på en framfjær til 4syl og 6syl, har aldri blitt helt klok på det.

Mange selger senkesett til generelt e30, andre til 4syl og 6syl..

Alle fjærer går om hverandre men er det sånn at en fjær for 4syl er på en måte litt "løsere" enn en 6syl fjær som kanskje da er "sterkere" i metallet, eller hva er det?

hehe ;P

Skrevet
Kjøp spacere med sentreringskant Andreas. Koster kanskje litt mer, men kvaliteten er deretter ;)

Ja jeg skal det, jeg skal ha 16mm H&R fra BS, men har ringt de serr HVER dag i denne uka, å det er umulig å få kontakt med di :(

Kommer til hu jenta på sentralbordet hver eneste gang, hehe.. Mest rotete firmaet jeg har vært borti.

BS? Kødder du eller.. har Manvik prakka på deg de, kan ikke handle av Per.. bare surrepikker. Hør med Poleposition.no de fører H&R, eventuelt bare bestill fra TurnerMotorsport.

Ang fjærene så er det vel som på E36, at de er spesifisert for 4syl og 6syl pga vektforskjell. Akkuratt hva som er forskjellen, mtp metall, tjukkelse osv vet jeg ikke. Men det er pga vekt\belastning hvertfall.

Skrevet

BS? Kødder du eller.. har Manvik prakka på deg de, kan ikke handle av Per.. bare surrepikker. Hør med Poleposition.no de fører H&R, eventuelt bare bestill fra TurnerMotorsport.

Ang fjærene så er det vel som på E36, at de er spesifisert for 4syl og 6syl pga vektforskjell. Akkuratt hva som er forskjellen, mtp metall, tjukkelse osv vet jeg ikke. Men det er pga vekt\belastning hvertfall.

haha, nei det er ikke Manvik :D

Jeg pleier ALDRI å handle der, det går i koed å gs, men de har jo h&r spacere 16mm til 366,- så da tenkte jeg at siden det er merkevare så kan det ikke være noe tull med det..

Men ja di er noen surrepikker, liker ikke det firmaet i det hele tatt!

Ja det er nok det på de fjærene, jeg tenkte at jeg kanskje må heise bilen 1cm forran, men i å med at dette er siste sommeren bilen er en bruksbil så får jeg bare se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...