andreas87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Sinnsykt fin bil! Si ifra om du skal selge hehe takk!! Jeg skal snakke litt om selging nå!
andreas87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 I dag har jeg opplevd MYE! En kompis har kjøpt en F50 Lightning med 407hk, den GREIT kan du si Men ble ikke like kristen av den bilen som det andre jeg har sitti på med i dag :D Satt på med en E30 M3 Sport Evolution i dag! Enda en kamerat som har kjøpt en ny ;D DETTE var heeeeeelt rått! Den lå så sykt på veien, turtall, drag, intriør, ekstriør å alt var som å drømme Jeg har beskjente i Tyskland, å har vært der på ferie osv, så derfor MÅTTE jeg ta en titt på Mobile.de for å se om det var noen M3'er til meg der Om det blir denne veien så må jeg desverre selge 325'en til fordel for en M3, men det er helt greit for meg :D hehe.. ??? Hva synes folk? Skal jeg selge vindunderet å kjøpe ett nytt vindunder? ;P Det er maange som har spurt om jeg skal selge, og at jeg må si ifra om jeg skal selge (f.eks. posten over her) Hva kan jeg få for denne tror dere? Det har jo blitt lagt masse penger i denne nå, vet jo at det ikke har så mye å si, men meste parten av pengene har jo blitt brukt til å få bilen strøken, å det stiger prisen opp av EN strøken bilen bil er verdt mer sies det Jeg får kommentarer fra bekjente og ubekjente faktisk om hvor fin å strøken bilen er Prisantydningen jeg har fått av folk som har greie på bil å folk som ikke har greie er fra 100k til 120k, jeg ser ikke på dette som no overkill akkurat KM: 148.??? (husker ikke de siste i farta)
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 En M3 er nok det eneste jeg ville ha bytta ut denne for ja
Brekke Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 vanvittig pen e30, den fronten der må jeg legge meg flat for! vært kult om jeg kunne se denne i virkeligheten! er jo ikke så lang tur fra sandefjord!
andreas87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 vanvittig pen e30, den fronten der må jeg legge meg flat for! vært kult om jeg kunne se denne i virkeligheten! er jo ikke så lang tur fra sandefjord! Takk Jeg var i sandefjord i går Jeg er ute i larvik mye, så du ser meg nok om du tar turen Får bare komme bort ;D
Brekke Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 vanvittig pen e30, den fronten der må jeg legge meg flat for! vært kult om jeg kunne se denne i virkeligheten! er jo ikke så lang tur fra sandefjord! Takk Jeg var i sandefjord i går Jeg er ute i larvik mye, så du ser meg nok om du tar turen Får bare komme bort ;D ahh ok, var ute litt etter jeg var på kino i går jeg også, men e30'en min står i garasjen i deler så kan ikke ta den, men får vell noen andre te å kjøre .
andreas87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 åja ok Du må bare komme bort om du skulle se meg Er en utadvendt kar jeg ;D hehe
FTE Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Stilig bilde! Man ser at E30 er tøffere enn E36 iallefall! Hehe... Nå får jeg sikkert noen E36-eiere på nakken, men det får gå.
Simen! Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Er vel samma hvilken bil du har,så blir det nok aldri feil å bytte den ut mot en E30 M3 bl
andreas87 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Skrevet Juli 25, 2009 Stilig bilde! Man ser at E30 er tøffere enn E36 iallefall! Hehe... Nå får jeg sikkert noen E36-eiere på nakken, men det får gå. Hehe, trur ikke du får det, tilåmed de som har e36 digger e30 mest tror jeg Er vel samma hvilken bil du har,så blir det nok aldri feil å bytte den ut mot en E30 M3 bl Nei, det tror jeg så gjerne på!
Mikael-B Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Hum, kanskje litt "dum" nå, men synes jo kanskje en bil som det her er litt mer morro enn en M3. Klart, du har mer krefter, og stort sett en tøffere bil. Men det er jo lite du kan gjøre med en M3 ? De burde jo stort sett holdes heeelt originale og evnt. pusses opp. Mens en M-techII kan du jo gjøre endel med selv, og lage litt egne ting som du selv har gjort Men såklart, en M3 er jo et hakk over
Alecken Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Syns denne bilen er veldig rå! Den fronten vil nok bli kopiert av flere etterhvert tipper jeg. Men litt uenig i det Mikael her sier. For min del er ikke en M3 "perfekt" fra fabrikk. En M3 kan oppgraderes mye før den er "ødelagt". Bedre understell, bedre motor (4-eren er bare å bytte ut for min del. gjerne med S50, S38 eller nyere V8/V10), fetere felger osv for å nevne noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå