Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rå bil ;)

Investere i coilovers kansje? Vet ikke helt hvordan 40/40 blir på en e30 men på e36 ser det ikke ut egentlig. Må ha den lavere framme ;)

Ja har tenkt på coilovers, men har lest på en salgstråd her som selger fk sett å da måtte det visst no modding å greier for at de skulle passe på e30...

Har ikke så peiling på akkurat det så vet ikke :D

Hadde e36 før denne, da hadde jeg 50/30 :D sant som du sier, det er ikke nok! Men de "e30-folka" jeg har snakka med sier at 40/40 er rett senk på en 2d e30 :D

Så vi får prøve :D kanskje hjula mine passer da :D:D

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
40/40 ser knall ut på e30 det. hadde det på min. :wink:

bmw39iw.th.jpg

Ja, jeg går for det justerbare bak :P fra 30mm til 80mm :D da kan jeg velge litt :P

Forran er jeg ikke helt sikker enda.. :S

Hørt no mer på resten av delene eller?

Skrevet

bmw39iw.th.jpg

Ja, jeg går for det justerbare bak :P fra 30mm til 80mm :D da kan jeg velge litt :P

joda, xenon-kit har kommet, men venter fortsatt på framblinkere. :roll:

Skrevet

bmw39iw.th.jpg

joda, xenon-kit har kommet, men venter fortsatt på framblinkere. :roll:

Goody goody! ;D

Jeg sender deg den mailen nå :D:D

Skrevet

Evo II leppe er morsomt det. Blir vell en del av de ettervært, for det er en meget pen front. Men jeg er nå fornøyd med at jeg var ute med dette i fjor. Skiltene kom på bilen i år. Artig vri å sette det på en M-tech front, men jeg for min del syntes den er enda tøffere på original blekket. Se selv, og vurder. Prosjekt tråden min er slettet etter eget ønske, men ligger en bilde tråd her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... photoshoot

Forøvrig så er du fryktelig dårlig til å søke på nett.. Da tråden lå på bimmers i ett år. Hadde da sett at du var for sent ute med EvoII ,hohohoho : )

Skrevet

Skinn og bein, for en front!! Hva er innpresset på felgene? Rart at de ikke skulle passe, men du finner sikkert ut av det. Ville jo være for jævlig å måtte kvitte seg med dem. I så tilfelle får du skaffe deg BBS RS i 17" 8)

Skrevet
Evo II leppe er morsomt det. Blir vell en del av de ettervært, for det er en meget pen front. Men jeg er nå fornøyd med at jeg var ute med dette i fjor. Skiltene kom på bilen i år. Artig vri å sette det på en M-tech front, men jeg for min del syntes den er enda tøffere på original blekket. Se selv, og vurder. Prosjekt tråden min er slettet etter eget ønske, men ligger en bilde tråd her; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... photoshoot

Forøvrig så er du fryktelig dårlig til å søke på nett.. Da tråden lå på bimmers i ett år. Hadde da sett at du var for sent ute med EvoII ,hohohoho : )

Pen bil du har, men nå var jo saken det at jeg ikke leta etter noen som hadde brukt cecotto leppa på hvem som helst fanger, tenkte spesifikt på mtech 2.. Noe ikke du har på din bil :D

Men for all del pen bil du har..

Jeg syntes kanskje den leppa passer best på mtech 2 fronten da denne fronten er spesiel for seg selv og ligner mest på en m3 front..

Syntes nå jeg da...

Men smaken er som baken :D:D

Skrevet
Evo leppa på vanlig front har jeg også sett. Derimot første gang jeg har sett m-techII fronten bli modifisert med leppa;)

Jaa! Bingo! Akkurat som jeg skulle sagt det selv! :D

Kanskje jeg er en av de få alikevel? :D

hehhe... :D

Skrevet

UPDATE

Nå er justerbart senkesett bestilt fra koed :D

Alt var på lager så settet er på i løpet av uka, samt felgene håper jeg :D:D

Takker og bukker for all ros! :D

Skrevet

Fy faen dette blir knallbra! :) Gå for uten breddekit, bare bakfanger og frontfanger i M3 tror jeg hadde vært knall! Ikke mange som har det uten bredding ;) Dette synes jeg er litt rått :)

Bilde :

2mm7r5l.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...