andreas87 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 du får uten reklame å det har jeg Åja... hmmm Hvor kjøpte du dine hen da? fikk den på verkstedet til en kompiss.. De fleste verksteder me opprett har det liggene hmm.. jeg får se litt rundt
andreas87 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 UPDATE I dag har jeg sendt tilbake senkesettet jeg bestilte fra koed, og de skal sende meg de justerbare fjærene bak i stedet for. Det passet jo ikke overens det settet jeg fikk, så da har jeg ordnet meg bak, da trenger jeg bare å få tak i noen 40mm fjærer forran så er det i boks. Selger jo også spacerene mine på slags avdelingen, når jeg har fått solgt de så kjøper jeg meg de nye som jeg trenger og da skal vel felgene være på uten problem. Beklager at det tar så lang tid, eksamen osv forstyrrer litt Nå har jeg også byttet trafoen som jeg fikk av Koed og det funket perfekt Har sett at "Endre87" har liggende felg dimensjon som meg, så har sendt en pm til han for å høre litt hva han gjorde.. Neste steg nå er bare å vente på fjærene fra gs også få solgt spacerene mine.. Noen som har 40mm fjærer forran til e30??
Kai-P. Skrevet Juni 17, 2009 Skrevet Juni 17, 2009 Kanskje en mulighet her? Kommer an på om det er til firer eller sekser, så klart. Hør med selgeren. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=119760&highlight=
andreas87 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Skrevet Juni 17, 2009 Kanskje en mulighet her? Kommer an på om det er til firer eller sekser, så klart. Hør med selgeren. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=119760&highlight= Ja har sett den, venter på at han skal svare på innlegg Takk for hjelpen!
andreas87 Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Jeg venter fortsatt på senkesettet.. Har det til uka regner jeg med. Har også snakket med lakkerer ang. å lakke bakskjermene på nytt i tilfelle jeg må valse de utover, dette var ikke no prob. Men satser jo på å få kostnadene lavest mulig, så jeg ser hva som skjer når jeg har fått satt på bakfjærene
andreas87 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Har enda ikke fått det nye settet Får ikke tak i koed heller :S Noen som vet om telefonen er nede hos de eller?
andreas87 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 63874700 Ja vet men jeg prøvde å ringe 10 ganger, men ble bare brutt Fikk tak i Fredrik til slutt å han hadde mest sannsynelig fått senkesettet i posten i dag, så da sender han vel det nye i morra håper jeg
andreas87 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 NOEN SOM KAN SVARE? Når jeg svinger med bilen så får jeg en lyd som ligner på når man kjører på veistripa i fart.. Denne kommer også litt svakt når jeg kjører over 100 (vet ikke om det er p.g.a de dårlige ubalanserte stålfelgene jeg kjører med da) Men lyden som kommer når jeg svinger kommer bakfra, nå er lyden merkbar, den var ikke så veldig merkbar tidligere.. Er dette hjullageret? Noen som har vært borti dette tidligere eller vet hva det er? Takk på forhånd
TOYOTA Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Er hjullageret røket så burde felgen din bli mye varmere enn alle de andre. Ta deg en runde og kjenn på varmen. Siden det skjer når du svinger så kan det ha noe med at noe toucher i karrossen din. Altså at et elelr annet er bortpå noe annet. Ta av hjulet og gå gjennom brekket, foringer, kjenn på lageret og slakk. En 4 hjulskontroll vil mest sannsyligvis avsløre svaret...
JulianS Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hjullager eller opplagring av utgående aksel i bakaksel... Er det noen forskjell i lyden om du svinger høyre/venstre?
andreas87 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 Hjullager eller opplagring av utgående aksel i bakaksel... Er det noen forskjell i lyden om du svinger høyre/venstre? Husker ikke, skal sjekke etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå