M3 Yngve Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Har nå solgt hele stylinga, stolene og bærearmene bak. Har innsett at jeg ikke får tid til denne nå, og den må bort før tirdag. Så nå skal jeg selge karoseriet tomt, uten M3 forskjermer og resten av løse M3 deler. Kun som på bildene, uten forskjermer. Med papirer og alt til å få skilter. Selges hbo 15 000,- kr Får med denne som dele bil for 19 000,- Da har du bra med deler og div. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Ikke noe som er intr i et "greit" prosjekt?? Står i veien her og skal handle noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Øy, snart tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Får by 500 kroner for lyktene jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Får by 500 kroner for lyktene jeg da. De er solgt nå. Skal på en E30 som er orange og kjører Extreme serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 I dag er tirsdag, men fortsatt tilsalgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Kan byttes i noe morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Da jeg trenger kr til ny motor nå, så skal denne bort. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 denne skulle jeg hatt yngve-....se om jeg finner noe og bytte i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 denne skulle jeg hatt yngve-....se om jeg finner noe og bytte i.. Er mest intr i kr om dagen, siden jeg drar til Sverige nå for å kjøpe en komplett 04 S54 motor. Så skal jeg kjøpe en dele motor også. Da kan jeg sette sammen til en komplett motor og ev selge en av motorene. Kan finne en fin pris til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hvordan er det med rust i dette karroseriet, og hvordan er dette "ekstra" gulvet baki bilen? Er det noe som er sveist inn som erstatning for det originale gulvet eller er det lagt oppå? Er det kun ved stolinnfestingen, eller hele gulvet under baksetet også? Har den vært skada? Er interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Hvordan er det med rust i dette karroseriet, og hvordan er dette "ekstra" gulvet baki bilen? Er det noe som er sveist inn som erstatning for det originale gulvet eller er det lagt oppå? Er det kun ved stolinnfestingen, eller hele gulvet under baksetet også?Har den vært skada? Er interessant... Er 98% rustfri, kun et lite hull som jeg har funnet. Meget bra eksemplar av en 325 dette. Er kappa bort org gulv å laga nytt og der basete skal være. Ikke jeg dom har gjort det. Tror ikke bilen har vært skada nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Byr 5 laken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 si ifra når du selge bakskjerma løst da, trenger de jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg