Gå til innhold

Solgt. 325 E30 karoseri med M3 bakskjermer.

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå solgt hele stylinga, stolene og bærearmene bak.

Har innsett at jeg ikke får tid til denne nå, og den må bort før tirdag.

Så nå skal jeg selge karoseriet tomt, uten M3 forskjermer og resten av løse M3 deler. Kun som på bildene, uten forskjermer.

Med papirer og alt til å få skilter.

Selges hbo 15 000,- kr :D

Får med denne som dele bil for 19 000,- Da har du bra med deler og div.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

denne skulle jeg hatt yngve-....se om jeg finner noe og bytte i..

Er mest intr i kr om dagen, siden jeg drar til Sverige nå for å kjøpe en komplett 04 S54 motor.

Så skal jeg kjøpe en dele motor også. Da kan jeg sette sammen til en komplett motor og ev selge en av motorene.

Kan finne en fin pris til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med rust i dette karroseriet, og hvordan er dette "ekstra" gulvet baki bilen? Er det noe som er sveist inn som erstatning for det originale gulvet eller er det lagt oppå? Er det kun ved stolinnfestingen, eller hele gulvet under baksetet også?

Har den vært skada?

Er interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med rust i dette karroseriet, og hvordan er dette "ekstra" gulvet baki bilen? Er det noe som er sveist inn som erstatning for det originale gulvet eller er det lagt oppå? Er det kun ved stolinnfestingen, eller hele gulvet under baksetet også?

Har den vært skada?

Er interessant...

Er 98% rustfri, kun et lite hull som jeg har funnet. Meget bra eksemplar av en 325 dette. Er kappa bort org gulv å laga nytt og der basete skal være. Ikke jeg dom har gjort det.

Tror ikke bilen har vært skada nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...