ZhilleN Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Må bli kvitt disse nå, første med 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 passer disse e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Aner ikke, bare og sjekke opp det Eller så for du bare komme og prøve dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jazzid Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei! Har du solgt felgene enda? Jeg skal ha felger til E39 5-serie, å så vidt jeg skjønner har du spacere som gjør at dette passer? Jeg ser at 2 av felgene har "bronse" missfarging, er det lakk? Hvor mye dekk er igjen? Er det mulig å prøve på bil om jeg skal handle? Med vennlig hilsen Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hei hei, har senterringer til e39, ja stemmer, dette er etter forrige eier, ingen skader eller riper, aner ikke hva han har drevet med der, kan hende han har prøvd og polert opp igjen kanten, tror det skal gå an og få det fiksa Dekka er splitter nye! Dekka har sittet på i 2 måneder, og er nesten ikke kjørt med ( bare prøvd ) Muligheter for og prøve disse, er selvfølgelig mulig hvis du kommer til meg, så skal vi nok få ordna det Mvh Sindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Budet er 4 lapper, noen høyere??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_L Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Budet er 4 lapper, noen høyere??! 4200. skulle hatt vinterfelger.og nye sommer dekk. har akk samme felger som sommer felger.. funker fett på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ok, 4200,- er notert, budrunden går ut Søndag Må bli kvitt disse nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 bumpsann Budrunden går ut i morra, 4200,- er budet på disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Budrunden går ut i dag kl. 20.00 Budet er på 4200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Ingen som har henta ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 mye vill du ha imellom mot m3 contour felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå