Gå til innhold

Ny bil! Bmw 330 smg

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått kjøpt meg en 330 CI smg!

Bilen er en 2002 mod, har vel nesten alt av utstyr bortsett fra

navigasjon.

Har egentlig ikke noen planer med bilen, synes den ser bra ut fra før..

Men lov til å komme med forslag!

Felgene som står på er Bmw klubbsport felger, doble eksos ender på hver side bak. M3 list bagesjelokk, M3 speil, chippet.

Ellers er vel bilen ganske orginal.

Tenkte jeg skulle høre hva dere synes om bilen :)

M-merke skal selvfølgelig bort.

uvkwalh0amcjlvgdxb57.jpg

ek1fl5h99lmii9jrtkfj.jpg

k99r1h212le7blv70mry.jpg

i76lmjacymgpnk01qw39.jpg

3hmbg6c7ppbukh5urt1x.jpg

kpv6wexet193b7fmj3qo.jpg

6ilihpq8fu2xi2ep4vy9.jpg

kas01lqwc5piz6db0xi6.jpg

9m6e9xkkqa99d3u658qk.jpg

nlij60cnb0unk508ge5x.jpg

wdz80ulzhzjjh77kor5y.jpg

40q8p9uq5e8797lt0o2k.jpg

zkd6y1jewhpg1xxpkchu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil med nydelig motor. Eneste jeg ville ha gjort anderledes med karroseriet, er M3 fanger. Men jeg må innrømme at litt av inntrykket ble ødelagt av eksosen. Den var svært uheldig, i mine øyne. Sånne stusser må felles inn i en difusor, ellers ser det dessverre ikke bra ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil med nydelig motor. Eneste jeg ville ha gjort anderledes med karroseriet, er M3 fanger. Men jeg må innrømme at litt av inntrykket ble ødelagt av eksosen. Den var svært uheldig, i mine øyne. Sånne stusser må felles inn i en difusor, ellers ser det dessverre ikke bra ut...

Må si meg helt enig med dette, fin bil med mye bra utstyr også. Men ville vurdert en annen løsning på eksosen. Personlig liker jeg kun 2 stusser på ene siden. Skal man ha 2 dobble bør det bli mer som på E46 M3 mot midten.

Hvordan er det å ha SMG, virker det greit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det ja. vurder en en m-fanger, så jeg får felt inn eksos stussene.

Får finne pris pris på fanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg helt enig med dette, fin bil med mye bra utstyr også. Men ville vurdert en annen løsning på eksosen. Personlig liker jeg kun 2 stusser på ene siden. Skal man ha 2 dobble bør det bli mer som på E46 M3 mot midten.

Hvordan er det å ha SMG, virker det greit ?

Jeg er stor fornøyd med smg kassa, i begynnelsen synes jeg det ble litt rykkete. Men etter jeg kjørte en stund og ble vant med kassa synes jeg den fungere meget bra!

Så angrer ikke på at jeg gikk for en bil med smg kasse!

krever bare litt tilvenning, for å få til fine girskift.

Så vist man gjøre alt rett, så klarer du et girskift på 0,15 sek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg!

Ellers en nydelig bil, gratulerer så mye!

Du skriver chip, noen anelse om litt mer korrekte motor-verdier, Hk/Nm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil dette! :) Sikkert en deilig følelse med denne motoren kombinert med SMG kassa. Eksosen kan bli pen om du kjøper M-tech bakfanger med utskjæringer på begge sider :wink:

Ikke for å være pirkete, men du mangler takluke :wink: "luxusproblem".

Men skinn og stor motor veier opp for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg!

Ellers en nydelig bil, gratulerer så mye!

Du skriver chip, noen anelse om litt mer korrekte motor-verdier, Hk/Nm?

Er ikke helt sikker på hvor mye Nm ekstra det ble. Fikk 26 hk ekstra, så da blir det vel 257 hk i bilen! Har papirene i bilen, så må sjekke opp hvor mye mere Nm det ble.. Bilen er chippet av Ts-racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil dette! :) Sikkert en deilig følelse med denne motoren kombinert med SMG kassa. Eksosen kan bli pen om du kjøper M-tech bakfanger med utskjæringer på begge sider :wink:

Ikke for å være pirkete, men du mangler takluke :wink: "luxusproblem".

Men skinn og stor motor veier opp for det!

Er ikke så dumt det nei :) Jeg synes bilen går vanvittig bra.

Ja, veit jeg mangler takluka. Ikke så lett å finne bil med alt,

ihverfall når man skal ha bil med smg kassa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil på alle måter. 330i er en flott bil, og den flytter seg bra! Eneste jeg ville endret på var de stygge eksosrørene. Personlig syns jeg standard eksos ser helt utmerket ut, men kan forstå at andre liker 4 eksosrør. Da bør det imidlertid gjøres skikkelig, og gjerne i kombinasjon med en M3 bakfanger så det i det minste ikke ser så halvveis ut.

Alt i alt en nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil på alle måter. 330i er en flott bil, og den flytter seg bra! Eneste jeg ville endret på var de stygge eksosrørene. Personlig syns jeg standard eksos ser helt utmerket ut, men kan forstå at andre liker 4 eksosrør. Da bør det imidlertid gjøres skikkelig, og gjerne i kombinasjon med en M3 bakfanger så det i det minste ikke ser så halvveis ut.

Alt i alt en nydelig bil.

Takk for det! :)

mange som henger seg opp i eksosen, så jeg får vel forandre på den :)

Skal få bestilt meg en M-fanger, så jeg får felt inn eksos stussene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...