brianninjakid Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Min første BMW! Ble anbefalt BMW av min gode venn "316" som er på det her forumet! BMW 316i 1,9, 2002. * Bilen har gått 107,000 km. * 17" felger * El. vinduer * Sports-seter * Air Condition - Har tenkt å kjøpe M-Tech styling og senkesett til bilen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hyggelig å se at du foretok det riktige valget. Du kommer ikke til å angre på dette. Utrolig flott farge på bilen. Blir bra med M-tech og senk dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 gratulerer med en kjemmpe fin E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 herr b er litt redd for at bilen hans ikke er fin nok for forumet, noe den absolutt er. Derfor må jeg legge ut litt flere bilder for han! Pen E46 som blir meget pen med m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Fin bil som helt sikkert blir bra med M-tech Vil også anbefale å legge noen hundrelapper i knapper til rattet så du får multifunksjonsratt og cruisekontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Er det samme farge som du har på caben din, Mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Tror ikke det. Min er en individualfarge som heter Mystic Blau. Tipper det der er Topaz blå. Du får ta en titt under panseret og se hva som står på ene dempertårnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå