Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kult prosjekt dette her. skal du selge m5 speila så send meg en pm, kan vere interisert om det er orginale m5 speil

Skrevet

JAL_535i:

Med sort plastikk?

jon///M:

Har ikke tatt de av enda, men den elektriske styringen virker ikke så

tror ikke de er orginale (er ikke sikkert det er oppkoblet men).

Den skadde sylinderen er nå borret, de andre er honet.

Nytt overdim stempel er bestillt og nye fjærer til de andre stempelene!

Skrevet

Vurderer å lakke motor-rom nå før motoren kommer tilbake... Blir det brukt spesiell lakk til dette, med tanke på varme...?

• 3 weeks later...
Skrevet

Ser det vel ikke så godt på de bildene jeg har her, men er det noen som tror de vet hvem som har laget felgene som står på bilen? Tenkte jeg skulle se om jeg fikk tak i papirer på innpress ol. til godkjenning...

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har det skjedd litt:

Funnet ut av felgene: Artec MS

Og; blokka er ferdig borret og honet med nye fjærer på alle stempler + ett nytt stempel. Denne er sendt til montering i bilen så da går det nok ikke lenge før det blir oppstart:)

Skrevet

Funnet ut at bilen blir start-klar innen onsdag 8. da skal jeg til BT for godkjenning:D Satser på EU-kontroll samme dag eller dagen etter og skilt innen neste helg!:)

La også merke til at det endelig var kommet inn nye skilt-rammer på webshoppen her, så da har jeg bestillt meg skiltrammer og en vest:)

Skrevet

Ja, nå er det endelig skiltholdere på plass igjen - som også tar de nye plastskiltene. :)

Fortsatt litt leverandørtrøbbel, de klarer ikke produsere nok, men har rundt 15 sett igjen.

Men 2-sone klima, vil ikke det være mye jobb? Ser du har AC fra før, så det styret slipper du, en det er vel ganske mye som må byttes for å få 2-sone?

Syns også det var merkelig at motoren din står for høyt - den skal jo hvile på motorfestene på traversen, har man brukt riktige deler så skal det jo ikke bli noe funky business der. Eneste jeg vet er at det er annen matte på panseret på 520 kontra M5, men vifta tok ikke i på mitt. Lurer på om ikke innsuget gnisset såvidt borti.

Skrevet

Har ventet litt på de, men har betalt på paypal å greier nå så:)

Vel, ang. to-sone; kan regne med alt under dashbordet egentlig:P er en eneste stor klump det med lufte-kanaler og slik, så må "ribbe" hele sullamitten fremme:P tipper jeg drøyer det til vinteren da denne skal spares for vinteren iallefall det første året;)

Nei, er usikker på det med den vifta, har uansett kjøpt ny SPAL vifte, handlet meg rele og greier i dag, så setter på den når motoren kommer i så er nå det problemet løst. Merker fort om motoren står feil når jeg skal til med stabstag:P

• 2 weeks later...
Skrevet

Som det nå står i første innlegg har jeg fått M5-spoileren min... Noen tips til montering? (borring av hull ol.) Den er jo brukt så har ikke fått noe annet den selve spoileren, ikke muttere en gang:P hehe

Skrevet
Har ventet litt på de, men har betalt på paypal å greier nå så:)

Vel, ang. to-sone; kan regne med alt under dashbordet egentlig:P er en eneste stor klump det med lufte-kanaler og slik, så må "ribbe" hele sullamitten fremme

Det er en stor jobb å bytte hele varmepakka. Har gjort det og det tok litt tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...