JAL_535i Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 kan være jeg har slike taklys bak liggende til deg
jon///M Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 kult prosjekt dette her. skal du selge m5 speila så send meg en pm, kan vere interisert om det er orginale m5 speil
Blyfri Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 JAL_535i: Med sort plastikk? jon///M: Har ikke tatt de av enda, men den elektriske styringen virker ikke så tror ikke de er orginale (er ikke sikkert det er oppkoblet men). Den skadde sylinderen er nå borret, de andre er honet. Nytt overdim stempel er bestillt og nye fjærer til de andre stempelene!
Blyfri Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Skrevet Mai 24, 2009 Vurderer å lakke motor-rom nå før motoren kommer tilbake... Blir det brukt spesiell lakk til dette, med tanke på varme...?
Blyfri Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Så en X5 med fin sortfarge i dag, la en lapp på frontruta, oppga mobil og spurte etter fargekode/navn:) Bilen var rubinschwarz metallic, og hadde visst kostet 24000 ekstra:O Noen som vet hvordan det er å få tak i denne da det er BMW individual lakk? Kom forresten over denne i dag: http://www.uniquecarsandparts.com.au/co ... es_bmw.htm
Blyfri Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Ser det vel ikke så godt på de bildene jeg har her, men er det noen som tror de vet hvem som har laget felgene som står på bilen? Tenkte jeg skulle se om jeg fikk tak i papirer på innpress ol. til godkjenning...
Blyfri Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Da har det skjedd litt: Funnet ut av felgene: Artec MS Og; blokka er ferdig borret og honet med nye fjærer på alle stempler + ett nytt stempel. Denne er sendt til montering i bilen så da går det nok ikke lenge før det blir oppstart:)
Blyfri Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Funnet ut at bilen blir start-klar innen onsdag 8. da skal jeg til BT for godkjenning:D Satser på EU-kontroll samme dag eller dagen etter og skilt innen neste helg! La også merke til at det endelig var kommet inn nye skilt-rammer på webshoppen her, så da har jeg bestillt meg skiltrammer og en vest:)
Blyfri Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Da er det bestillt M5 spoiler fra tyskland, neste pakke jeg kjøper derifra blir 2-sone klima:)
Gunnar Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ja, nå er det endelig skiltholdere på plass igjen - som også tar de nye plastskiltene. Fortsatt litt leverandørtrøbbel, de klarer ikke produsere nok, men har rundt 15 sett igjen. Men 2-sone klima, vil ikke det være mye jobb? Ser du har AC fra før, så det styret slipper du, en det er vel ganske mye som må byttes for å få 2-sone? Syns også det var merkelig at motoren din står for høyt - den skal jo hvile på motorfestene på traversen, har man brukt riktige deler så skal det jo ikke bli noe funky business der. Eneste jeg vet er at det er annen matte på panseret på 520 kontra M5, men vifta tok ikke i på mitt. Lurer på om ikke innsuget gnisset såvidt borti.
Blyfri Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 Har ventet litt på de, men har betalt på paypal å greier nå så Vel, ang. to-sone; kan regne med alt under dashbordet egentlig:P er en eneste stor klump det med lufte-kanaler og slik, så må "ribbe" hele sullamitten fremme:P tipper jeg drøyer det til vinteren da denne skal spares for vinteren iallefall det første året;) Nei, er usikker på det med den vifta, har uansett kjøpt ny SPAL vifte, handlet meg rele og greier i dag, så setter på den når motoren kommer i så er nå det problemet løst. Merker fort om motoren står feil når jeg skal til med stabstag:P
Blyfri Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Som det nå står i første innlegg har jeg fått M5-spoileren min... Noen tips til montering? (borring av hull ol.) Den er jo brukt så har ikke fått noe annet den selve spoileren, ikke muttere en gang:P hehe
Tam Skrevet Juli 17, 2009 Skrevet Juli 17, 2009 Har ventet litt på de, men har betalt på paypal å greier nå såVel, ang. to-sone; kan regne med alt under dashbordet egentlig:P er en eneste stor klump det med lufte-kanaler og slik, så må "ribbe" hele sullamitten fremme Det er en stor jobb å bytte hele varmepakka. Har gjort det og det tok litt tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå