B®O®™ Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei! Jeg har noen RH 17" jeg trenger spacere på, da innpresset er litt feil. Jeg har ET41 forran og ET53 bak. Hvor mange mm må jeg space for at det ikke skal subbe borti bakstilling fjærben osv. Vil det holde med 15mm? Mvh: B®O®™ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Spørs hvor breie felgene er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Spørs på bredda ja.. ET35 er originalt, om de ikke er så altfor breie holder det med 15 bak og 10 forran.. Men hvorfor ikke space mer for å få hjula til å fylle mere ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Dette er dimensjonene Forran 8,5" 215/45-17 Bak 9,5" 235/40-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 20 forran og 30 bak da muligens, har ikke erfaring med såpass breie felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 noen flere som vet om det vil holde med 20mm overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ok, nå har det seg slik at det fungerer utmerket med 20mm bak mens forran derimot så har jeg et problem. Felgen er 8,5" og skraper med 25mm tilogmed. Er usikker på om jeg skal bestille 30 eller 35mm hva tror dere? Vil nok ikke bli noe problem med at de stikker for langt ut da den er smalere en den bak. Tror jeg har det "store" 325i fjerbeinet. Den subber akkuratt borti nederste delen under der fjærskålen er:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Det blir voldsomt brede spacere når det går over 20mm. Kjøp den typen med sentreringsring som du skrur fast i navet med egne bolter. Mulig du da også trenger ny sentreringsring til felgen dersom diameteren endres pga sentreringsringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Er slike jeg har bak (20mm) og skal bestille samme type forran. Er TûV godkjente FK automotive med sentrering og av den skrudde typen. Spørsmålet er om jeg skal ha 30mm eller 35mm:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå