Hawk_AA Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Hei, Selger min 19"-tommers Ag neovo-skjerm til 300kr. Den mangler stativ, så dette må anskaffes (jeg festet den på veggen). En veldig god skjerm jeg kunne hatt i mange år til, men jeg har fått tak i noe litt større, da jeg sitter et stykke unna skjermen. ta kontakt under tråden her, evt PM. Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 hvor i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk_AA Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 ett dumt spørsmål. dette er en flatskjerm TV? og ikke en PC skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 dette er en pc skjerm http://shop.itum.com/PartDetail.aspx?q= ... :1141;pl:1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå