hagenisse Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Må du gjøre det flere ganger så lenge du har bilen, så lekker det..
|Andreas| Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Hehe, ja. Så vidt jeg vet er det aldri blitt fylt på gass før. ... med mindre dette blir gjørt på servicene.
Lars89 Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Hehe, ja. Så vidt jeg vet er det aldri blitt fylt på gass før.... med mindre dette blir gjørt på servicene. Er nok på tide å fylle da. Varer ikke evig. Dette gjøres ikke på service da det er en ganske omfattende prosess som ville fordyra prisen betydelig. Bytt filteret også. Koster 300 på KOED
|Andreas| Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Tenker jeg skal høre litt med Bilia ang. dette tilbudet.
|Andreas| Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Hadde bilen hos Bilia på fredagen for AC service. Virker som at alt skal være i orden nå. Ble fylt opp med AC gass, tettemiddel (husker ikke hva det het ) og byttet filter.
|Andreas| Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Det var sånn kampanje, varer ut måneden. Betalte 1190kr. Hørte med Stenshagen Lillestrøm, og de skulle ha ca 2500kr for samme jobben, så dette var et godt tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå