Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trenger papirer på at karosseri er like ja, men det gir jo ikke BMW Norge ut, så om ikke noen kan hoste opp noen slike papirer så bli det nok ikke ombygging på meg med det første...

Skrevet

Gå på realoem .com og sjekk delenummeret på din bils råkarosseriene og m5 råkarosseriene. Har de samme delenummeret er de like. Print ut som dokumentasjon til søknad.

Skrevet

De har forskjellige delenr:/ men kan jeg prøve å vri meg unna med å nevne v8'ern som sitter i 540? Sjekke vekt osv? Hmm... Har lyst til å prøve å prate meg rundt grøten:p

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg var hos Bmw i Tromsø for og sjekke dette ut for et år eller to siden, da gjalt det en e28 518i som skulle bygges om til 535i han sa at man MÅTTE ha bil eller ha papirer på begge bilene eller paprire på hugging så var det ikke problem, men det kostet mellom 3000,- og 5000,- for godkjennings papirer fra Bmw Norge, så måtte man dra til biltilsynet med bil og papirer for godkjenning. jeg har det e28 og et e36 prosjekt gående en 318i og en 320ia regner med at begge disse prosjektene skal gå greit og få godkjent. :D

Skrevet
Jeg var hos Bmw i Tromsø for og sjekke dette ut for et år eller to siden, da gjalt det en e28 518i som skulle bygges om til 535i han sa at man MÅTTE ha bil eller ha papirer på begge bilene eller paprire på hugging så var det ikke problem, men det kostet mellom 3000,- og 5000,- for godkjennings papirer fra Bmw Norge, så måtte man dra til biltilsynet med bil og papirer for godkjenning. jeg har det e28 og et e36 prosjekt gående en 318i og en 320ia regner med at begge disse prosjektene skal gå greit og få godkjent. :D

Ja du tenekr det går greit, sånn selv om BMW sluttet å gi ut disse papirene i 1995? Ellers en god plan amigo.

Skrevet

Ja du tenekr det går greit, sånn selv om BMW sluttet å gi ut disse papirene i 1995? Ellers en god plan amigo.

Det er da mange som har fått godkjent sine ombygginger etter 1995 det er da ingen tvil,har da peronlig snakket med Bmw om godkjennings papirer lenge etter 1995, tenker egentlig ingen ting går greit uten og sjekke ut med med Bmw og biltilsynet før man starter, og selv om man har alle papirer i orden er de helt sikkert en god plan og ha en god dialog med biltilsynet før og under ombygging. :D lykke til med godkjennings problemer.

Skrevet

Jada, jeg driver selv med ombygging jeg så jeg veit hva jeg snakke rom. Og du trenger ingen papirer fra BMW i det hele tatt.

EDIT: For å klare opp litt. BMW sluttet gi ut papirer på slikt i 95, men man får ting godkjent for det om etter 95.

Det er bare visse ting man må holde seg innafor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...