Gå til innhold

Min 95mod E38 740I 6trinns manuell og dama sin e46. s.4

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva har du drevet med her?

nkxja17oveih9onj27nz.jpg

ser ut som du har kjørt 2 skruer gjennom frontleppa di.

Har kjørt 2 poppnagla gjennom leppa på begge sider.

Veit da ikkje ser so bra ut, men var so utrulig dårlig passform på leppa sia den er uorginal.

Betalte 700kr på ebay, glassfiber. Du har vel orginal? Korleis er pass formen der, og festene? Vurderer ein orginal, men er jo litt pris på dei.. Skal også se om eg får skaffa meg sideskjørtene og listene til facelift moddelen. Begynne og komme seg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. kan jo lakke over de med lakkstift. så syns de litt mindre.

min er orginal ja. kun orginale alpina deler på min bortsett fra merket på ratt panser og bagasjeluka.

passformen på min er 100 % den sitter til og med på bilen uten noen skruer. hehe.

festene er bare en 8MM skrue i hver dende av leppa. altså inne ved hjulet. skrur ut de skruene som sitter orginalt på bilen. setter på leppa. og skrur tilbake skruene i hullene i leppa som passer rett over hullene i fangeren.

min leppe er begge festene i endene av leppa knekt etter en ulykke fjor. leppa klarte seg. men idioten på falck flekka den av vraket og røk dermed festene.

ser frontleppa sitter på bilen her.

bdfy8prv42lk96o5yasd.jpg

den er vridd ca 180 grader. men var like hel. så tok han i reddningsbilen og dro den av. da røk den.

så nå er den festet med 2 ekstra skruer i hver ende. og etter en liten ulykke i vinter så er den ennå mer knekkt på ene siden. så nå er den fikset med noe plast lim. og er en liten prikk silikon i hver ende og på hver av de tuppene som gikk inn i luftehullene fremme på fangeren mellom grøftlysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. kan jo lakke over de med lakkstift. så syns de litt mindre.

min er orginal ja. kun orginale alpina deler på min bortsett fra merket på ratt panser og bagasjeluka.

passformen på min er 100 % den sitter til og med på bilen uten noen skruer. hehe.

festene er bare en 8MM skrue i hver dende av leppa. altså inne ved hjulet. skrur ut de skruene som sitter orginalt på bilen. setter på leppa. og skrur tilbake skruene i hullene i leppa som passer rett over hullene i fangeren.

min leppe er begge festene i endene av leppa knekt etter en ulykke fjor. leppa klarte seg. men idioten på falck flekka den av vraket og røk dermed festene.

ser frontleppa sitter på bilen her.

bdfy8prv42lk96o5yasd.jpg

den er vridd ca 180 grader. men var like hel. så tok han i reddningsbilen og dro den av. da røk den.

så nå er den festet med 2 ekstra skruer i hver ende. og etter en liten ulykke i vinter så er den ennå mer knekkt på ene siden. så nå er den fikset med noe plast lim. og er en liten prikk silikon i hver ende og på hver av de tuppene som gikk inn i luftehullene fremme på fangeren mellom grøftlysene.

Ja har tenkt og fått farge på naklene, har lakkstift liggende men har ikkje blitt gjort.

Oki. På uorginale var da ingen festepungt, so einaste muliheten eg fannn på var og nagle, kunne ha limt og, men då ville eg ikkje fått da fint..

Orginal er vel plastik?

Kjipt og se ein e38 på taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginale er av plast ja. glassfiber hadde nok eksplodert i en ulykka der. hehe. men plasten er like hel. er vel ABS plast siden den er såppas myk og tøyelig.

ja. trist syn med en vraka E38. jeg ser den hver dag :P

men det meste skal snart få nytt liv da. alle delene som motor, drivverk, bremser. osv skal flyttes over i 728`n så den skal bli 2000 mod 740. bare karosseri og inntereør som blir 1998 etter det. fronten skal også byttes ut til facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt og fått farge på naklene, har lakkstift liggende men har ikkje blitt gjort.

Oki. På uorginale var da ingen festepungt, so einaste muliheten eg fannn på var og nagle, kunne ha limt og, men då ville eg ikkje fått da fint..

Orginal er vel plastik?

Kjipt og se ein e38 på taket.

Limte på Alpina leppa jeg. Min er også uoriginal. Passformen var ikke 100% på min heller, men jeg slipte til litt på endene mot hjulbuene til den ble bra. Nå sitter sen som støpt. Brukte maskeringstape på fangeren over der leppa skulle sitte og limte så med sort casco superfix. Vasket av overflødig lim på di få plassene det var med tynner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...