Bjorni92 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei Tenkte jeg skulle lage en post om bilen til broren min, siden han ikke hadde tid sa han at jeg kunne gjøre det BMW 320d 2,0l E46 M-Tech 1 Effekt: 165 Hk (136 originalt) Modell: 1999 Farge: Hellrot Km: 145.000Km Specs: - Senka (Usikker på hvor mye) - M-Tech 1 Sports pakke - Klimatronic (Automatisk klima.) - Xenon i nær-og fjernlys - ASC - Skinnseter - El.Varme i seter - El.regulerbare seter - Brunt tre-interiør - 17" Momo GTR Felger - Sota ruter - Kjørecomputer - Svart takstoff - El.vinduer - Cruisecontrol - Multifunksjonsratt - Skvettlapper foran Kan være noe jeg har glemt Mods: - Angel Eyes ringer (ettermonteringssett) E-46 Xenon 7000k. - EU skilt - Sota front blinklys(Kommer) - Klare side blinklys - Facelift LED Baklykter - Effektanlegg - Doble eksospotter bak (Sebring) - Bakluke-spoiler/list Bildene er ikke så veldig bra :/ Hadde kameraet mitt på feil innstillinger og hadde ikke brukt det på en stund Men bilder er det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hei, høres fin ut! bilder sier mer enn tusen ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Prøver og få lasta opp noen bilder nå EDIT: Der var det gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Bra du incha på og lage tråd på bilen Tøffe bilder.. Vært en tur på utsikten på Nesbyen ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hehe, ja. Var en tur på utsikten etter nyvasking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Skaff deg et skikkelig kamera, hehe! Ellers pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Har et skikkelig kamera!! Bare jeg som ikke hadde brukt det på over et halvt år, og hadde glemt de forskjellige innstillingene. Er et Nikon D80 Speilrefleks det er snakk om Tar flere bilder senere, med bedre kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Pent med Mtech 1 ! Skulle hatt noen nye felger også. CSL i 19-tom ville passa bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hehe, du får prøve å huske hvordan du stiller inn kameraet. Det var ikke så lett å få et inntrykk av denne her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Felgene er jo helt greie de vel? 19" felger i hallingdal sporer jo som et helvete, så tror ikke det Hehe, ja. Må prøve på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå