Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg ville ha en liten dokumentasjon på prosjektet mitt også her inne. :)

Bilen min er en diamantsvart 90 modell E30 320i facelift. Importert fra Tyskland i 2001 og holdt i ganske god stand etter det:) Har også fullt servicehefte opp til 170 k, bilen har nå akuratt rundet 190 i mitt eie. :)

Planene er mange for denne bilen. Men som alt annet må delene dekkes. Derfor tar ting gjerne litt tid. Satser på å ha den klar sommeren 2010. :)

DSC00066.jpg

• Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Helt slik vil den nok ikke forbli:) Er heller ikke så strøken som det ser ut til på bildet. Forrige eier fikk en liten skade bak ved siden av lykta på høyre side.. ellers er det en del steinsprut og litt småriper rundt om.

Er handlet inn komplett original M-Tech2 body i diamantsvart (men desverre ikke så strøkent). Så spørs det om det ikke blir en aldri så liten lakkering av hele bilen om ikke så lenge.

Har også på vei 325 bakstilling med skivebrems, så dere kan jo tippe sånn omtrent hva som vil skje:)

Står forresten m-tech stoff interiør i den, men desverre hull i førerstol. Ellers har den el-speil, el ruter og diverse nips og naps:)

Skrevet

Takker:)

Har hatt bilen noen måneder. Men først nå jeg har begynt arbeidet på den. Som sagt så er planene mange. Men jeg håper på å ha noe klart før sommeren er over hvertfall, så får jeg ta resten til vinteren;)

Skrevet

Kjempeflott bil! Du får dure innom når du er i førde traktene ein gong! Med M-tech II kittet ditt, blir den heilt unik! Planar for felgar?

Skrevet

Takk for det:)

Holder på å "pusse" opp et sett 17" stil auto felger no. Blir gull lakkerte "motorsport" stil:) Blir igrunn bare midlertidig.. Skal ta bilen skikkelig til vinteren med heil lakkering, nye hjul osv. Vil ikkje røpe for masse, men planen no e Jet black, meir senk og vals samt Kerscher CS. Håpa og på grom motor. ;)

Har no fått 325 bakstilling. Så blir full shine av den med nye ventilerte skive bak, powerflex i travers og exentriske i bærearmane. :)

DSC00117.jpg

Skrevet

Spennende prosjekt dette :)

Får prøve å se etter bilen din neste gang vi er inne på basen.. vi går på Saga fjordbase nå vi sjø :) Jobber på Stril Odin.

Kjenner du Ole-Petter Olsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...