Gå til innhold

Larz's - E39 520i -> 528i


Larz
 Share

Anbefalte innlegg

For 600,- får du tilsendt 8 striper med teip i riktig størrelse og nokk til alle utvendige lister rundt vinduene. Dette er inkl. frakt. Du kan selv velge hvilken farge du vil ha. Svart metallic, svart matt, svart blank, sølvmetallic e.t.c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holdbarheten er god og varer lenge, men den kan minskes hvis den ikke blir behandlet rett. Bruker man mye avfetting eller andre kjemikalier på folien kan den bli misfarget eller skadet. Skal få tatt et bilde senere idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Beklager sene bilder men har hatt litt problem med fotokameraet mitt, så jeg har endelig fått låne et annet.

Her er close-ups av folien som ligger utenpå chromelistene og på midtstolpene. (Bilen er litt skitten, dekket av pollen og støv)

jzed1ruelig3hoi0sxp7.jpg

e6tft71co82jrjtftveh.jpg

kgdj76so7tgcwcpybvyz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal skrus fast på siden av eksosanlegget og på gsbildeler står det bare "Demper" og koster over 1000,-. Såvidt jeg har sett under bilen så er det ikke noe sted den ellers skal festes mot karosseriet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Bilde av bakenden med nye lykter:

hzs6fb083cp19mwvdbwd.jpg

Hei, hvor har du kjøpt bak-lyktene? Har selv lyst på slike med "sort" blink,

men har sett mye rart på nettet og er igrunn litt usikker på om hva som passer da jeg har org facelift.. peiling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av bakenden med nye lykter:

Hei, hvor har du kjøpt bak-lyktene? Har selv lyst på slike med "sort" blink,

men har sett mye rart på nettet og er igrunn litt usikker på om hva som passer da jeg har org facelift.. peiling?

Kjøpte lyktene hos partsandretards.no veldig billig: http://www.partsandretards.no/webshop/p ... 48311/7127

Disse baklyktene passer E39 fra 1995 til 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...