thorbis Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 han betalte alt for lite. hehe. sleng opp no bilder nå da geir andre! mvh Thorbjørn R
GeirAndre Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 205/50-15 4stk 2000kr til deg Julian, 4000kr hehe
GiljeN Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 spør en gang til jeg hvilke vippe armer bruker du/skal bruke ?
GeirAndre Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 orginale til m106... bruker forsterka neste gang jeg tar opp, er jo så jævla dyre... :/
JulianS Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hvem har du sugd da a ? jeg betaler mye mindre en 4000 men tviler på at du skaffer veldig mange til den prisen
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 jah.. julian, skal snart ta ut 320 motoren! skal du kjøpe den eller? den er hardt brukt og tikker mye
GeirAndre Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 spør en gang til jeg hvilke vippe armer bruker du/skal bruke ? ser ut som jeg får kjøpt forsterka vippearmer fra ppm nå, så da blir alle byttet ut med det. ser fram til å gjøre motoren ferdig neste helg og kanskje ha motor og gir i bil av slutten av juni!
Trond.S Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Hei Blir det noe lakk snart og åssen farge skal du ha? Det må da ha vært en bra pris du fikk på de r-dekka. Hvilket merke er det? Hilsen Trond
GeirAndre Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 lakk har blitt utsatt hundre ganger nå.. skal levere bilen på torsdag så den er vel ferdig i løpet av helga.. du får vente å se trond;) prisa på dekka var en spøk:D er yokohama ett eller annet..
helgeb Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 HeiBlir det noe lakk snart og åssen farge skal du ha? Det må da ha vært en bra pris du fikk på de r-dekka. Hvilket merke er det? Hilsen Trond kan røpe at den blir en smule "kamuflert". er vel eneste mulighet til å i det hele tatt å ha en sjangs til å "slippe unna "på, siden denne vogna neppe blir motorsterk.... 4-rer i e30 som gjelder!
GeirAndre Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 jah.. is turbo detta:) haha da var orginal motoren død i går kveld gleder meg som en unge å begynne å pelle ut dritten!
Trond.S Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 lakk har blitt utsatt hundre ganger nå.. skal levere bilen på torsdag så den er vel ferdig i løpet av helga.. du får vente å se trond;) prisa på dekka var en spøk:D er yokohama ett eller annet.. Hemmeligheter ute å går også! Åååå ja. "Eg tog an ikke" som det heter. De yokolama dekka er vel svindyre så vidt jeg har hørt før. En jeg snakka med hadde gitt 2000kr pr stykk i 205/50-15" kan røpe at den blir en smule "kamuflert". er vel eneste mulighet til å i det hele tatt å ha en sjangs til å "slippe unna "på, siden denne vogna neppe blir motorsterk.... 4-rer i e30 som gjelder! Hehe.. m106'n er vel rimelig slapp ja. Tipper det blir litt dårlig med moment. Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå