Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 545
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei

Har du begynt opprettinga enda eller? Kommer det bilder til oss nyskjærrige snart?

Hilsen Trond

nei samler motivasjon...

samler motivasjon på cod da eller?

Skrevet
lære deg å kjøre vettu geir andre!

event slutte å drikke FØR man kjører :P

EDIT: forøvrig, bra du kræsjer og dør! så kan jeg få motoren å få den tilbake der den hører hjemme igjen i en sjuer!

suge 6`er med bunndrag og automat er det som hører hjemme i en 7`er :D

7'er skal da ha V8'er!!!

Skrevet
lære deg å kjøre vettu geir andre!

event slutte å drikke FØR man kjører :P

EDIT: forøvrig, bra du kræsjer og dør! så kan jeg få motoren å få den tilbake der den hører hjemme igjen i en sjuer!

suge 6`er med bunndrag og automat er det som hører hjemme i en 7`er :D

7'er skal da ha V8'er!!!

sant sant.. savner gamle e32 740IL min buhu.. skulle aldri solgt..

snapse! lenge siden jeg har spilt nå hehe.. klart å komme meg ut av døra nå:P

Skrevet

Men åssen klarer du å se for deg at det kommer til å fungere til sommeren? Når det blir piska skikkelig å det er 30 grader varmere i lufta... Jeg har sliti med temperaturen med original iS motor å sånn radiator...

Skrevet
Hei

Har du begynt opprettinga enda eller? Kommer det bilder til oss nyskjærrige snart?

Hilsen Trond

Når kommer det bilder fra garasjen din til oss nysgjerrige da ? :twisted:

Auda, der fikk jeg den :) Har ikke vært noe særlig aktivitet i garasjen min på ei god stund. Eneste er 7'r min som har fått ny bakskjerm og bakplate siden jeg oppdaterte tråden om den. Forrige søndag tok jeg ut innredninga av en gammel mosegrodd 518i uten takluke som jeg har hatt siden 2004 ute å ha kjørt den mer enn ca 2 km. Der fant jeg 5 daue mus og et par reier de har kosa seg i #-o Jeg kjøper jo ikke en bil uten rust såklart så jeg dro den inn i gatasjen i går og begynte å lappe støtdempertårn på den. Ble ferdig med ene siden i kveld og tar sveisinga av den andre i morra. Da er det bare 2 hull i gulvet igjen før montering av motor, gir og forbremser så den kan gå gjennom en eu kontroll. Har bilder av rust og mose, men ser ikke helt poenget med å lage en tråd om det :)

Det var litt ekte kidnapping av tråden til Geir Andre, men jeg skylder på deg Kristian :)

Hilsen Trond

• 2 weeks later...
Skrevet

da var e30 i hus igjen.. var "egentlig" ikke så ille som jeg huska kræsjen:/

kommer noen bilder av bilen utpå kvelden!

får å si det sånn, politiet tok ikke skiltene eller balltre i passasjer setet! haha

Skrevet

Sist jeg ble stoppa av politiet med balltre i baksetet, tok di balltreet av stål som jeg hadde dreid på skolen som prosjekt.. :lol:

Skrevet

jepp var det jeg regna med også. dem hadde vært i bilen med narkobikkje men faen tok dem ikke balltreet..

lykkelig jeg nå:P

uff blir demontering av skrap deler i kveld.. lurer på hvordan dette blir. skal hente rør deler også så kan jo bli spennende dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...