Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vært sportseter, men likevel mye bedre enn det grønne ja :)

Kan ikke minnes å ha sett det i første generasjons E24?

Det skal sies at jeg har lett etter et slikt komplett interiør nå siden 2009, og ikke kjøpe dette fordi det ikke er sportsstoler er ikke noe jeg tenker på engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man fikk sportseter til preface E24 også de så bare litt annerledes ut. :)

Blir nok uansett bra med sort skinninteriør, helt ærlig så liker jeg ikke helt det du har nå, hehe!

Edit, slik ser preface sportseter ut:

newseats2_118.jpeg

Setene på bildet er visstnok fra E21 (?) men ligner fælt på E24 seter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, man fikk sportseter til preface E24 også de så bare litt annerledes ut. :)

Blir nok uansett bra med sort skinninteriør, helt ærlig så liker jeg ikke helt det du har nå, hehe!

Edit, slik ser preface sportseter ut:

[ Bilde ]

Setene på bildet er visstnok fra E21 (?) men ligner fælt på E24 seter.

De var tøffe :)

Klarer meg nok godt nok med de svarte jeg får nå.. Synes de er gode å sitte i, kjører jo bare rundt og viser meg fram i Oslo sentrum i gangfart med den vogna her uansett hehe..

Som jeg skrev i et innlegg på første side i denne tråden som er en god stund siden står det at det skulle bli svart skinninteriør etterhvert.. Viste seg å ta noen år å finne noe som var i god stand og komplett(det viktigste).

Nakkestøtter bak er også noe som har vært et krav.. En slik bil skal ha det..

96_177510803_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakkestøtter bak er et must ja! :)

Har det i min også, det er kjekt å ha selv om ikke det kommer til å sitte så mange der. :lol:

Det å ha nakkestøtter baki var vel bare de flotteste bilene som hadde det tiåret der, synes også det ser helt teit ut uten det med tanke på lokkene i hattehylla som bare avsluttes...

Alt pakket og klart for avreise imorgen for å skru det ut av donorbilen og få det hjem og fått tørka og behandlet skinnet så skal det nok lagres. Bilen står et kvarters tid fra der jeg bor til vinterlagring på et sted det er lite gunstig å bytte interiør. Enten så får jeg den kjørt hit med henger i juleferien pakket godt inn og skjermet for veisalt så tusler jeg og koser med den da, eller så får det bare vente til påske :) Når jeg først har alt det gamle ut skal det legges opp litt nye kabler her og der samt fjernet alt gammel drit som ligger i en spaghettimasse under dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, Fredrik! :D Mjaaaau!

Strøkent alt som var utenom et hjørne på førersete, pelt med meg alt som var av lister, sikkerhetsbelter etc. etc.

Bensintanken var rusten, diffen åpen og hadde ikke ork til å begynne med fangeren når man dro over tida.. På grønn av en blunder gjort av sjefen så ble det en som satt en time overtid så jeg skulle bli ferdig.

Kom til høggern med muntlig avtale om at interiøret skulle være delvis demontert og bilen skulle stå i verkstedet. Kom dit og de aller fleste var meget overrasket over ankomsten. Viste seg jo at sjefen jeg hadde snakka med ikke hadde gjort jobben sin, så bilen var gjennomblaut innvendig og bilen sto litt inneklemt..

Alt i alt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker swissvax sine skinnrensprodukter og det er helt enestående. et sett koster 650 kr om jeg ikke husker feil. og da er rensemiddel, rensebørste, lærmelk, og elefantfett samlet i en stilfull liten bag. om du lurer på hvordasn det fungerer så har jeg bilder av det på prosjekttråden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...