kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 De skiltene så bedre ut ja. Mangler de noen lister på bakskjermene dine eller ser di tidlige utgavene sånn ut? Du får kjøpe disse, tror de hadde passet meget godt på en gammel sekser.. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 4#p1551264
challenger Skrevet Mai 18, 2010 Skrevet Mai 18, 2010 Oppdaga bilen i ei tverrgate til Karl Johan 17. mai. Der stod den som ett blikkfang så da måtte jeg jo bøye av og gå en runde rundt og smygtitte litt. Hyggelig syn Her har du litt interessant historie å lese på: http://ateupwithmotor.com/sports-cars-a ... eries.html
Trollet_ Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 fin bil... har selv e24 høyest på ønskelista for øyeblikket nyyyydelig den fargen på den e28'en ved siden av... (burgunder metallic) hadde en e30 325i i samme farge... utrolig fin til gule lykter og bbs rs i gull
Heib Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Veteranskilter satt på bilen, vasket kjerra igår, men kjørte hjem inatt i sludd og regn så litt møkkete er den nå, ute på kosetur på gamle mosseveien! Den stolte eier! Ser att du har tagit bilder rätt nedan för huset mitt
FredrikE24 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Du som er svensk kjenner kanskje til denne saken her, bilen min er svenskimport og fant ut idag at det svenske reg. nummeret er gravert inn i hjørnene på alle bilvinduene, veit du grunnen til det? Bilen er opprinnelig tysk, derfor er det gravert inn seinere.
Heib Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Du som er svensk kjenner kanskje til denne saken her, bilen min er svenskimport og fant ut idag at det svenske reg. nummeret er gravert inn i hjørnene på alle bilvinduene, veit du grunnen til det? Bilen er opprinnelig tysk, derfor er det gravert inn seinere. Extra stöldskydd.. Billigare försäkring!
spruddel Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hvordan ble lyden nå da? Bråker mindre eller? Flere bilder av det ferdig?
FredrikE24 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Skrevet August 8, 2010 Da var bilen sendt til shinings utvendig! Får tilbake bilen ikveld! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå