Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det stemmer veldig bra det :) Er lærling i YIT Telecom. Jobber i bygget der du og?

Morsomt! Nei, jobber på REMA 1000 rett ved siden av :) Kjører du rundt på baksiden der en dag ser du en pen rekke med BMW'er flere hos oss som kjører riktig bil! :D

Ahh, ja stemmer det ja, står utenfor Lanse, som jeg er innom så og si hver dag, så det har jeg sett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skeptisk til gule lykter på denne bilen, men ut i fra bildene må jeg svelge den tvilen. Jeg synes det passet bra sammen med orange blinkers. Men hvis du bytter til hvite blinkers, tror jeg det blir penere uten lyktefilmen. Flotte bilder var det uansett :)

Helt klart, heldigvis har ikke hvite blinkers vært noe tema, med tanke på rødfargen, har mine tvil om at det vil passe bra.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tilbake fra arangementet! KONGE :D

Vi prøvde Acs'ene, uten noen store forhåpninger:

DSC_0790.jpg

Ble småstilig, men derimot.. ikke like brukbart! det subba i innerskjermen ved sving :P så da ble det 15" orginal (e32) felger, med så og si ubrukte dekk...

Men det var da! nå er saken en annen.

Turen oppover gikk som smurt, to bilder fra kolonna:

DSC_0811.jpg

DSC_0808.jpg

Bilder fra banen har jeg ikke, var fint opptatt med andre saker! håper på at det kommer ut div. bilder fra noen flinke fotografer utover kvelden.

Første dagen på banen gikk kjempe bra, Fredrik så ut til å trives med den slags kjøring også.

Etter en del timer inni e24'n var det på tide å finne et sted å campe, hotellene var fulle så da ble det telt! Vi fant en plass som var god, så gikk jeg på dass.... når jeg kom tilbake var dette synet:

DSC_0859.jpg

DSC_0861.jpg

Riktignok har vi gravd å styra en del før jeg fant fram kameraet, og den lå enda lavere rett før.

Utover kvelden ble det fyring av grill, som senere utarta seg til bål.. fyll og fanteri, og en "god" natts søvn i et telt som ble satt opp i flatfylla, og tempen ute krabba ned mot null.. herlig! :)

Dagen etter (idag) ble det enda mer herlig kjøring, og dekkene som fremdeles var gode nok til at jeg kunne bruke dem for å vise sjuern på Biltillsynet tok dessverre Fredrik knekken på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten opptadering på hva som vil skje fremover. Mellomaksel lageret gikk istykker her om dagen noe som resulterte i store vibrasjoner og smelling i mellomakslingstunellen. Har dermed bestilt alt nytt av skruer og muttere, lager oppheng osv osv osv :) Har venta på deler i over en uke nå fra Koed.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...