FredrikE24 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Ikke forvent noe særlig ser grei ut fra avstand bare Lagt merke til en Blå Opel Senator B parkert på ODV 10 i det siste? den jeg har kjørt i disse to ukene.
Rannem Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Hehe, uansett utseende så er det en 628Csi! Og de vokser ikke på trær Nei, kan ikke si at jeg har lagt merke til noen Opel Senator nei.. ser jeg ut på den plassen prøver jeg å få ett glimt av 6'ern! Men nå skal det jo sies at jeg kun jobber sent bortsett fra helgene. Og det er vel utenfor din arbeidstid antar jeg?
Rannem Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jøss! Godt å se at du har noe å drive med Hadde noen sånne jævelbolter som festa demperen til navet.. Brukte en time per stykk! Har du prøvd med varme og slag?
Rannem Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Da er det bare å kjøre på med kreftigere saker! http://cgi.ebay.com/KIDS-BLACK-DECKER-W ... 27ac00cbb5 Kan med trygghet anbefale dette settet! Ordentlig kvalitetsutstyr fra meget seriøs forhandler
Rannem Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Hehe, bra det ordnet seg til slutt! Noe dritt med rustne bolter..
FredrikE24 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Håper da det, regner med at det skal gå bra om alt går som det skal fremover
Rannem Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Du skulle ha filmet! Må vel låte helt himmelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå