Rannem Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Oi! Ja det kan man kalle GÅENT! Skal du sandblåse og lakke?
Rannem Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Konge! Alltid deilig å få til sånne ting. Da kommer du den 18. da?
Wolfeh Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 De setene baki bilen din. Har du sittet i dem? Det må vel være ordentlig "gammel" komfort? Tenker da på skikkelig gamle kvalitetsstoler osv, utrolig digg å sitte i. Er disse sånn også? Pen bil forresten! Noe dritt med altfor mye arbeid, men det kommer man vel nesten ikke utenom på gamle biler =/
FredrikE24 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 De setene baki bilen din. Har du sittet i dem? Det må vel være ordentlig "gammel" komfort? Tenker da på skikkelig gamle kvalitetsstoler osv, utrolig digg å sitte i.Er disse sånn også? Pen bil forresten! Noe dritt med altfor mye arbeid, men det kommer man vel nesten ikke utenom på gamle biler =/ Har aldri sittet bak under gange så veit ikke av egen erfaring, men enkelte har sagt at det er diggere å sitte bak enn forran! Har ikke vært mye tull med bilen egentlig, gått så og si feilfritt siden jeg tok den i bruk i mai måned for fullt. Har forsåvidt visst en stund at noe i drivlinja kunne kvelde relativt raskt, 5 dager etter at jeg var hjemme fra Våler(kjørte hardt på bane) kvelda foringa til lageret. Er bare å glede seg til å prøve den når det er i orden
635csi Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Det er digg å sitte bak i de bøttestolene. Litt kjedelig for en voksen mann med lange bein, men det går akkurat. Sitter som støpt
E30_Dale Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Nydelig stykke E24 min gode mann. Ta godt vare på den
FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Tusen Takk for det ! Gjør så godt jeg kan Det mekaniske fikser jeg sjøl, men når det kommer til karosseri osv. da trenger jeg hjelp tenker jeg.
FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Da er snart bilen nedpå bakken igjen det blir fint
FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Da var bilen fullt kjørbar igjen Satt på Borbet A felgene, synes det ble meget bra! Med 9" bredde bak med ET15 og 235/45-16 gikk det akkurat! Forran 225/45-16 med ET20 gikk det veldig fint uten subbing. Utrolig deilig bil å kjøre nå! Ingen slark eller ulyder i drivlinje Ikke sporer den heller med de hjula på
spruddel Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Ble mye stivere og satt mye bedre på veien med de nye dekkene Og kuhornet virka akkurat som det skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå