Rannem Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Er det kvitteringa fra peppes i midtkonsollen der?
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Er en annen kvittering fra en annen gang jeg spiste der i forbindelse med Våler, har ikke fått rydda skikkelig i bilen siden da Rattet er forresten noe som er satt på i senere tid Var treratt der før
Rannem Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Så deilig ut det rattet der ja! Bussratt deg forrige?
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Forrige rattet var et lite treratt et slikt, men med sølv eiker Felgene har jeg heller ikke hatt på før, kjørte rundt på noen originale 14" hjul før
Rannem Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Trodde det orginale E24 rattet var like stort som bussratet til org. E36 jeg
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Ikke veit jeg Ekke originalratt som satt i bilen da jeg kjøpte den
FredrikE24 Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Senterkopper på plass Så nå er det bare bra, trenger nye bakdekk, 235/50-16
knut_olestad Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Få deg et m-tech eller Alpina ratt etter hvert, eneste rette på en bil som dette
FredrikE24 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Er planen det, problemet er å få tak i det Luisirattet som sitter i nå er kun til låns!
635csi Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Huss og huff, dette var kjedelig Kan anbafale Sarpsborg Karosseriverksted. Har hatt felger til reparasjon der tidligere, og de gjorde en god jobb. http://www.sarpsborg-karosseri.no/ Er sikkert mange andre som utfører tilsvarende jobb nærmere deg, men dette firmaet er det eneste jeg har erfaringer med hvertfall. Lykke til!
///MoePower Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Det der går sikkert ann å pushe ut igjen, er ikke noe problem å sveise sprukne felger heller men du må fjerne klarlakken og polere opp igjen felgkanten etterpå. Det som kan være litt vanskelig å få til når man bare skal ha polert metall er å få det helt slett, kan liksom ikke rette ut ujevnheter med sparkel eller slipefyller da. Noe jeg er litt usikker på men som jeg også tror kan bli et lite problem er at sveisen vil få en annen farge enn resten av metallet når det blir polert, ettersom at det er vanskelig å matche legeringen i felgen. Uansett så syns jeg du skal ta kontakt med buss-selskapet og be om erstatning for felgen hvis du mener det utelukkende er bussen sin feil at det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå