Mjørgen Skrevet Januar 12, 2010 Skrevet Januar 12, 2010 var d biltilsynet som måtte bestille skiltene for deg? eller er d rå å ringe å bestille sjøl?
FredrikE24 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Skiltene er produsert og kjøpt på Skiltfabrikken A/S i Oslo. Skiltfabrikken har produsert skilter for Statens Vegvesen i Oslo i alle år inntil plastikkskiltene kom. Må ned på biltilsynet, vise skiltene jeg har kjøpt før jeg får oblater til skiltene.
FredrikE24 Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Skrevet Januar 19, 2010 Mottok dekorstripene jeg bestilte på Ebay til bilen her om dagen! tror det blir dritbra! Men tror nok at jeg skal få et profileringsfirma i området til å legge det på bilen Tips til slike firmaer i Oslo områder som kan ta en slik jobb?
spruddel Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Hun skal værsågod betale for oppretting av de skadene hvis du er 100% sikker på at det er hennes skyld!
spruddel Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Blir bra dette Fredrik Kjekt å vaske over også da Skal du bli med å vaske bil ikveld eller?
Robkill Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Går ikke lange tiden før dyret kan luftes igjen nå!
Robkill Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Den ter seg bra med litt bredde på dekka Fredrik, er et helt annet syn bakfra enn tidligere
lloydsb Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Nice, må får vrid opp potta litt så stussen står rett.. ser ut som den står vrid og stussene står skådd nedover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå