kaj Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Selges billig ved hurtig avgjørelse grunnet overgang. Registrert som 525, alt er bygget over fra M5 3,8l 340 hk. Mye nytt, hjullager¤bensinrør/slanger¤fjærer¤dempere¤bremser¤bremselanger/rør¤foringer. Noe gjenstår, som håndbrekk, mangler pyntelist, skade i bakfanger, rust i nedredel av fordører og lekk eksos. Meget bra motor og selvfølgelig understell etter foringer og dempere/fjærer ble byttet ut. Fungerer problemfritt hver dag. 18"M5 E39 felger, og bilen er blå/grå og lysegrått skinninteriør. Skal EU-godkjennes neste mnd-Har ikke tid selv, derfor selges til ålreit pris,men MÅ ikke selges;-) For bilder, mail meg på: kaj.gatebil@aller.no eller send en sms på 900 80 216. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hvor i landet står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 hva pris skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaj Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Wabby: Står i Bergen. Kongstian87: Bud. Jeg har ingen "tak" på, men har definitivt "bunn" på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Wabby: Står i Bergen.Kongstian87: Bud. Jeg har ingen "tak" på, men har definitivt "bunn" på prisen. Og hva er bunn'en? Er jo det kjøpere er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaj Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Tsbusa: Bunnen finner vi ut etterhvert, som alltids. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 trur du uansett bør komme med en minste pris så det er lettere for oss og vite hva du forlanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan by jeg; Innbytte i orginal E30 325i i MEGET god stand:) Allt understell er nytt. Nye fjærer, dempere, ny front, nye de lykter osv. Byttet lagre i motor. Nylig montert sideskjørt. M-Tech 2 front. M-Tech bakfanger osv. Sentrallås, servo. Litt ufin i lakk, men ellers ganske bra. NULL rust, allt er tatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaj Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 TSbusa: Er sikkert en kul bil du har der, men ingen innbytte desverre. Har funnet ny bil:)Legger straks ut etpar bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan by jeg; Innbytte i orginal E30 325i i MEGET god stand:) Allt understell er nytt. Nye fjærer, dempere, ny front, nye de lykter osv. Byttet lagre i motor. Nylig montert sideskjørt.M-Tech 2 front. M-Tech bakfanger osv. Sentrallås, servo. Litt ufin i lakk, men ellers ganske bra. NULL rust, allt er tatt:) Pris du har tenkt deg får denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan by jeg; Innbytte i orginal E30 325i i MEGET god stand:) Allt understell er nytt. Nye fjærer, dempere, ny front, nye de lykter osv. Byttet lagre i motor. Nylig montert sideskjørt.M-Tech 2 front. M-Tech bakfanger osv. Sentrallås, servo. Litt ufin i lakk, men ellers ganske bra. NULL rust, allt er tatt:) Pris du har tenkt deg får denne da? Vanskelig å si, da jeg egentlig ikke har store planer om å selge den:P Men går nok ikke under 50-55 tusen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Kan by jeg; Innbytte i orginal E30 325i i MEGET god stand:) Allt understell er nytt. Nye fjærer, dempere, ny front, nye de lykter osv. Byttet lagre i motor. Nylig montert sideskjørt.M-Tech 2 front. M-Tech bakfanger osv. Sentrallås, servo. Litt ufin i lakk, men ellers ganske bra. NULL rust, allt er tatt:) Pris du har tenkt deg får denne da? Vanskelig å si, da jeg egentlig ikke har store planer om å selge den:P Men går nok ikke under 50-55 tusen tror jeg. Skjønner den ganske godt, ser ut som er fin pærle!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth535 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 hadde vært fint med en pris antyding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 gamle bilen min jo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg